۱۲ دی ۱۴۰۰، ۸:۴۶

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛

تضعیف ناپایداری جوی در کرمانشاه

تضعیف ناپایداری جوی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اعلام اینکه شرایط ناپایدار در جو استان کرمانشاه تضعیف شده است، گفت: شاهد بارش‌هایی به خصوص در نواحی شرقی استان کرمانشاه خواهیم بود.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، به دلیل جابجایی سامانه بارشی به سمت عرض‌های پایین، شرایط ناپایدار در جو استان تضعیف شده است.

وی افزود: با این حال، تا روز دوشنبه، علاوه بر افزایش ابر، گاهی اوقات وزش باد و مه صبحگاهی، شاهد بارش‌هایی بخصوص در نواحی شرقی استان کرمانشاه خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به اوج فعالی‌ت این سامانه بارشی در استان کرمانشاه، تصریح کرد: بارش علاوه بر ارتفاعات، به تدریج در برخی نواحی سردسیر نیز به شکل رگبار برف مشاهده خواهد شد.

دولتشاهی با اعلام خبر ورود احتمالی سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه، ادامه داد: به دنبال این وضعیت، موجی دیگر در روز چهارشنبه، ممکن است مجدداً سبب بارش‌های پراکنده در سطح استان شود.

وی به متوسط دمای هوای استان اشاره کرد و گفت: متوسط دمای هوا از روز دوشنبه تا چهارشنبه به شکلی نسبتاً محسوس کاهش داشته و در ۲ روز پایانی هفته نیز، افزایش نسبی دمای روزانه مهمترین پدیده جوی در سطح استان کرمانشاه خواهد بود.

کد خبر 5389784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha