۲۳ دی ۱۴۰۰، ۹:۴۳

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد کرمانشاه خبر داد؛

راهیابی ۱۹ کانون فرهنگی کرمانشاه به مرحله کشوری رویداد ملی فهما

راهیابی ۱۹ کانون فرهنگی کرمانشاه به مرحله کشوری رویداد ملی فهما

کرمانشاه- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کرمانشاه از راهیابی ۱۹ کانون فرهنگی و هنری کرمانشاه به مرحله کشوری رویداد ملی فهما خبر داد.

حجت الاسلام افشین کلات‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۹ کانون فرهنگی هنری منتخب استان کرمانشاه جواز حضور در مرحله کشوری سومین رویداد فهما را کسب کردند.

وی با اشاره به برگزاری نشست کمیته انتخاب در سه سطح مصاحبه با مدیران کانون‌ها، نشست کارشناسان ستاد استان کرمانشاه و نشست وبیناری با حضور ناظر ستاد فهما کشور، افزود: انتخاب و معرفی کانون‌های برتر استان کرمانشاه بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی در ۱۲ رواق و عرصه تخصصی صورت گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه با بیان اینکه سومین رویداد فهما از مهر تا آذرماه ۱۴۰۰ با شعار «به توان مردم» و در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق برگزار شد، تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه بر اساس امتیازات احراز شده در رویداد فهما، برنامه‌های جنبی و ظرفیت‌های خود برای رقابت با سایر کانون‌های برتر استان‌ها به ستاد فهما کشور معرفی شدند.

کلات‌پور بیان کرد: کانون‌های منتخب در رواق‌های نور، همدلی، نمایش، کتاب، کارآفرینی، قلم، فیلم، سرود، رسانه، دانش، ترنج و رواق فن آوری انتخاب و به مرحله کشوری رویداد فهما راه یافتند.

وی با بیان اینکه ۵۷۵ کانون فرهنگی هنری استان کرمانشاه در این رویداد مشارکت داشته‌اند، گفت: با توجه به شاخص‌های تشکیلاتی، مسجد محور و جذابیت برنامه‌های فرهنگی و هنری، تعداد زیادی از کانون‌های استان کرمانشاه قابلیت حضور در این رقابت را داشتند.

کلات‌پور با اشاره به انتخاب کانون‌های برتر از شهرستان‌های مختلف با نگاه تمرکز زدایی، عدالت محور و توجه به تنوع‌های قومی و مذهبی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: کانون‌های منتخب راه یافته به این مرحله از برترین و مؤثرترین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه هستند.

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه در سومین رویداد فهما ارتقا ۲۵ پله‌ای رتبه استان کرمانشاه از جایگاه ۲۹ در طرح ملی ایران قوی به رتبه چهار کشوری را حاصل زحمات و روحیه مسجد محوری مجموعه ستاد استانی و فعالین کانون‌های مساجد دانست و افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و توان بالای کانون‌ها، شاهد درخشش برترین‌های استان کرمانشاه در مرحله نهایی سومین رویداد فهما باشیم.

کد خبر 5398634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha