۲۴ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۱۳

فرماندار سرپل ذهاب خبر داد؛

نبود زمین مناسب مشکل اصلی اجرایی نشدن طرح ملی مسکن در سرپل‌ذهاب

نبود زمین مناسب مشکل اصلی اجرایی نشدن طرح ملی مسکن در سرپل‌ذهاب

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از نبود زمین مناسب به عنوان مشکل اصلی اجرایی نشدن طرح ملی مسکن در سرپل‌ذهاب یاد کرد.

نورالدین فرزادی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سرپل ذهاب به دلیل عدم وجود زمین مناسب در محدوده شهری از طرح بزرگ مسکن ملی دولت سیزدهم برخوردار نیست.

وی افزود: به دلیل عدم وجود زمین در محدوده شهری در جلسه شورای مسکن مقرر شد که زمین به صورت منفصل در خارج از محدوده شهر برای ایجاد یک شهرک مسکونی شناسایی و تأمین شود.

فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به اینکه یکی از انتظارات مردم اجرایی شدن طرح مسکن ملی در شهرستان است، تصریح کرد: مسکن و شهرسازی و دستگاه‌های دیگر مکلف به شناسایی و تأمین زمین مناسب برای اجرای طرح مسکن ملی شدند.

فرزادی‌پور با اشاره به اینکه حل مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی نیز مهم است، گفت: بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) با همکاری بخشداران شهرستان نسبت به تأمین زمین مناسب در داخل طرح هادی روستاهای تابعه اقدام می‌کنند.

وی بیان کرد: در اجرای ماده ۶ ساماندهی و ماده ۱۰ قانون جهش مسکن اداره دارایی شهرستان سرپل ذهاب باید زمین مازاد دستگاه‌های دولتی را شناسایی و به مسکن و شهرسازی اعلام کند.

کد خبر 5399236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha