۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۱۸

معاون استاندار فارس اعلام کرد؛

فارس نیازمند توسعه نیروگاه های جدید است

فارس نیازمند توسعه نیروگاه های جدید است

شیراز- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: فارس برای توسعه یافتگی نیاز مند نیروگاه‌های جدید است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رضایی بعد از ظهر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرعامل برق منطقه‌ای استان فارس و بوشهر بیان کرد: مدیرانی در این مجموعه حضور داشتند که خالصانه در راستای مسئولیت پذیری اقدام به فعالیت کردند.

وی ادامه داد: مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای فارس و بوشهر معرفی شده است از بدنه برق استان بوده و با توجه به فعالیت‌ها و تحصیلات مرتبط می‌تواند فعالیت‌های خوبی در استان فارس داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس یادآور شد: انتظار این است که استان فارس با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد با همکاری تیمی بتواند در حوزه مسئولیت اقدامات مثمر ثمری داشته باشد و از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی استان استفاده شود.

رضایی افزود: ظرفیت‌های استان فارس در حوزه صنعت، دانشگاه و نخبگان می‌تواند فارس را از شرایط حاضر خارج کند تا بتوان با سرعت توسعه یافتگی همگام شد.

به گفته این مقام مسئول برق منطقه‌ای فارس و بوشهر فصل مشترک زیادی با دستگاه‌های اجرایی دارد و نیاز است که با تعامل میان حوزه‌های مختلف زمینه توسعه فعالیت‌ها را فراهم نمود.

رضایی ادامه داد: استان فارس نیازمند نیروگاه‌های جدید هم در حوزه‌های انرژی‌های تجدید پذیر و انرژی‌های نو دارد از این رو باید فارس در مسیر توسعه خدمات قرار بگیرد لازم به ذکر است با توجه به فصل گرما در فارس باید مدیریت بار و توسعه اقداماتی صورت بگیرد که جامعه دچار مشکلاتی نشود.

معاون استاندار عنوان کرد: موضوع هوشمند سازی خدمات در کنار فرهنگ سازی برای کاهش مصرف از جمله عواملی است که باید در استان فارس پیگیری شود.

کد خبر 5404014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha