۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۵۸

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس:

بیمارستان آرادان نیازمند توجه، تجهیز و تقویت است

 بیمارستان آرادان نیازمند توجه، تجهیز و تقویت است

آرادان- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی به پروژه‌های نیمه تمام و به خصوص مقوله درمان آرادان شد و گفت: بیمارستان آرادان نیازمند توجه، تجهیز و تقویت است.

به گزارش خبرنگار مهر، اردشیر مطهری صبح دوشنبه در آئین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی و جلسه شورای اداری آرادان به میزبانی تالار دانشکده پی را پزشکی شهرستان با بیان اینکه بیمارستان آرادان نیازمند توجه، تجهیز و تقویت است، تاکید کرد: تقاضا داریم تا به شکل اولیه خدمات رسانی خود بازگردد.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان ارشد استانی و شهرستانی به مقوله بهداشت و درمان و همچنین پروژه‌های نیمه تمام آرادان و گرمسار شد و افزود: آمادگی داریم تا در سطح ملی موارد و مباحث مورد نیاز بیمارستان را پیگیری کنیم.

نماینده گرمسار و آرادان همچنین به مطالبات مردم شهرستان آرادان هم اشاره کرد و بیان داشت: بحث آب شرب از مطالبات به حق مردم آرادان است که نیازمند توجه و عنایت ویژه است.

مطهری با بیان اینکه پیگیری‌های خوبی در خصوص طرح‌های عمرانی حوزه راه و شهرسازی شهرستان انجام دادیم که باید در استان بررسی و با اقدامات مطلوب به نتیجه برسد، ابراز کرد: با تعامل خوبی که بین مسئولان و قوا در استان سمنان و کشور وجود دارد امیدواریم شاهد رقم خوردن اتفاقات خوبی در مجموعه شهرستان‌های آرادان و گرمسار باشیم.

به گزارش مهر، در این مراسم پروژه‌های عمرانی و اقتصادی آرادان به صورت متمرکز افتتاح شد.

کد خبر 5418836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha