۱۹ بهمن ۱۴۰۰، ۲۳:۱۸

در پنجمین روز اکران فیلم‌های فجر؛

اردبیلی‌ها با چشم گریان به تماشای «موقعیت مهدی» نشستند

اردبیلی‌ها با چشم گریان به تماشای «موقعیت مهدی» نشستند

اردبیل-فیلم موقعیت مهدی به کارگردانی هادی حجازی فر در حالی در اردبیل اکران شد که مردم شهیدپرور اردبیل با چشمانی اشکبار این فیلم را به تماشا نشستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکران فیلم‌های جشنواره چهلم فجر در حالی در اردبیل در حال پیگیری است که شامگاه سه‌شنبه از ساعت ۱۸ فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر به روی پرده سینما انقلاب اردبیل رفت و با استقبال بی نظیر تماشاگران و اهالی اردبیل روبرو شد.

در این فیلم هادی حجازی کارگران باسابقه کشورمان سعی کرده تا زندگی مهدی باکری فرمانده لشگر ۳۱ عاشورا را به زیبایی به تصویر بکشد که در پنج پرده این فیلم زندگی این شهید والامقام را پیش روی بینندگان مجسم می‌کند.

اکران این فیلم که با استقبال اهالی اردبیل روبرو شده در طول سانس شرایطی را به وجود آورد تا از لحظه شهادت حمید باکری و مهدی باکری تماشاگران با احساساتی خاص این فیلم را دنبال کنند که در موقعیت‌های مختلف شاهد گریه تماشاگران در سالن سینما انقلاب اردبیل بودیم.

هادی حجازی در این فیلم سعی کرده است تا زندگی ساده و بی آلایش مهدی و حمید باکری را به عنوان فرماندهان و جانشینان لشگر ۳۱ عاشورا به تصویر بکشد تا این شرایط به دوران حضور این دو رزمنده دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل منجر شد تا در وهله اول شهادت حمید باکری با مظلومیت تمام به تصویر کشیده شد و در گام بعدی نیز زندگی ساده و شهادت مهدی باکری در این فیلم به نمایش درآمد که با استقبال و احساسات پرشور مردم اردبیل روبرو بود.

تماشای فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در حالی در سینما و انقلاب و قدس اردبیل در حال اکران است که برای اولین بار فیلم «موقعیت مهدی» برای اولین سانس با استقبال تماشاگران اردبیلی روبرو شد که در پایان فیلم نیز تماشاگران به احترام این شهید والامقام ایستاده کارگردان و تهیه کننده این اثر فاخر را تشویق کردند.

پیش از این فیلم‌های ملاقات خصوصی، خائن کشی و مرد بازنده نیز با استقبال تماشاگران اردبیلی در اکران فیلم‌های فجر روبرو شده بود.

کد خبر 5420528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha