۲۰ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد؛

حضور ۱۳۷۰ نفر از کارکنان دفتر تبلیغات در مسابقه سردار فاطمی

حضور ۱۳۷۰ نفر از کارکنان دفتر تبلیغات در مسابقه سردار فاطمی

«مسابقه فرهنگی هنری سردار فاطمی» مورد استقبال بسیاری از کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی و خانواده محترم آنان، قرار گرفت و بیش از ۱۳۷۰نفر در این مسابقه شرکت نمودند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن تشکر از همکاری رئیس دفتر تبلیغات اسلامی و معاون منابع انسانی و پشتیبانی دفتر تبلیغات در برگزاری «مسابقه فرهنگی هنری سردار فاطمی» بیان کرد: مسابقه مذکور مورد استقبال کارکنان دفتر تبلیغات اسلامی و خانواده آنان، قرار گرفت و بیش از ۱۳۷۰ نفر در این مسابقه شرکت نمودند.

روستاآزاد اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقه «افزایش معرفت خانواده‌ها نسبت به معارف فاطمی»، «افزایش مهارت فرزندان، شکوفا کردن استعدادها»، «شناسایی و حمایت‌های آموزشی از افراد مستعد و علاقه مند و ترویج فرهنگ فاطمی» و همچنین یاد بود سردار دل‌ها، شهید سلیمانی بود که از آمار ۱۳۷۰ نفر شرکت کننده ۹۸۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد و تعداد ۴۰۰ نفر نیز در بخش کتابخوانی موفق به حضور در این مسابقه شدند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ابراز داشت: این مسابقه در چهار رده سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال که در قالب‌هایی چون: حفظ قرآن، نقاشی، عکس، کاردستی، کلیپ کوتاه، دلنوشته، خوشنویسی و کتابخوانی اجرا گردید و از میان آثار ارسال شده، توسط کمیته‌ای از اساتید و متخصصان در هر رشته، نفرات برتر انتخاب شدند.

وی در ادامه افزود: در بخش حفظ قرآن ۱۲۹ نفر، حفظ حدیث ۹۸ نفر، حفظ شعر ۱۴۰ نفر، نقاشی ۱۴۷ نفر، عکس ۱۳۰ نفر، کاردستی ۳۰ نفر، قصه گویی ۳۸ نفر، شعر و داستان نویسی ۱۰۶ نفر، کلیپ کوتاه ۱۱۸ نفر، خوشنویسی ۵۰ نفر، کتابخوانی ۴۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کرده اند.

گفتنی است «مسابقه فرهنگی هنری سردار فاطمی» در دی ماه سال جاری همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

لازم به ذکر است با توجه به ایام پایانی سال و تعطیلات دفتر تبلیغات اسلامی در ایام عیدنوروز مراسم اهدا جوایز متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 5444084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha