۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

سنگ بچه های فلسطین تبدیل به موشک شده است

سنگ بچه های فلسطین تبدیل به موشک شده است

ایلام-جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز سنگ بچه های فلسطین تبدیل به موشک شده است، گفت: آرمان ما نسبت‌ به مردم فلسطین آرمان دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین طیبی فرد در جمع مردم ایلام در روز جهانی قدس در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر، با تقدیر از مردم استان ایلام برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، بیان کرد: شما امروز عبادت دیگری رو انجام دادید و با حال روزه، عبادت مضاعف انجام دادید و پشتیبانی خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردید، ان‌شاءالله به حول قوه الهی با همین حمایت‌ها و هدایت‌ها ما به‌زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

وی بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی به هدایت‌های حضرت امام راحل و هدایت‌های مقام‌معظم رهبری، ملت‌های آزاد و جبهه مقاومت ملت فلسطین آن‌چنان بیدار و هوشیار شده‌اند که به حول و قوه الهی، دست رژیم صهیونیستی را شکسته و او را از ریشه ریشه‌کن خواهند کرد.

وی افزود: روز قدس تنها روز مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست، بلکه روز مبارزه با استکبار جهانی و همه مستکبرین جهان است چرا که همه استکبار جهانی به عنوان پشتیبان رژیم غاصب صهیونیستی از این رژیم منحوس حمایت می‌کردند، مردم ایران اسلام و ملت‌های مسلمان در برابر رژیم صهیونیستی ایستادند، امروز تغییر معادله قدرت در سطح جهان به‌وجودآمده است.

طیبی فرد اضافه کرد: رژیم‌های استکباری و مرتجعان منطقه با به رسمیت شناختن اسرائیل اسباب تثبیت این رژیم را فراهم کردند اما به برکت امام راحل ناگهان یک زلزله سیاسی عظیم در جهان اتفاق افتاد، آن زلزله به نام انقلاب اسلامی، تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

وی گفت: حمایت از فلسطین در انقلاب اسلامی همراه با شروع انقلاب اسلامی است، حضرت امام راحل در سال ۴۲ دو مرتبه در یک سخنرانی به رژیم صهیونیستی تاخت، آرمان ما نسبت‌به مردم فلسطین آرمان دینی است چرا که قدس قبله اول مسلمانان است و در کنارش هم نگاهی به مردم آزاده و آزاده خواهان جهان است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: برخی‌ها با موضوع بیست و پنج سال برای نابودی رژیم اسرائیل، یک مقدار با تردید با این قضیه برخورد کردند، اما در داخل رژیم الان این یک بحث، جدی است، ما پایه‌های کارمان براساس مبانی دینی شکل‌گرفته است.

طیبی فرد یادآور شد: امروز قصه فلسطین نه تنها نمرده است بلکه به فرمایش مقام‌معظم رهبری فلسطین زنده است، فلسطین امروز در چهارگوشه دنیا حامی دارد و پشتیبانی می‌شود.

وی افزود: حمایت‌های شما مردم ایران و ایلام به مردم مظلوم و مبارزان قدرت می‌دهد، حمایت‌های شما سنگ بچه‌های فلسطینی را تبدیل به موشک می‌کند، حمایت‌های شما مقاومت ملت فلسطین را هر روز بیشتر می‌کند، هرچه دنیا می‌خواهد فلسطین را در خاموشی فرو ببرد، حمایت‌های شما هر روز فلسطین را زنده‌تر می‌کند، بیدارتر می‌کند.

کد خبر 5478488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha