۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۳۲

امام‌جمعه فریدن:

پیروزی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون روحیه جهادی ملت ایران است

پیروزی کشور در عرصه‌های مختلف مرهون روحیه جهادی ملت ایران است

فریدن - امام جمعه شهرستان فریدن گفت: پیروزی کشور در عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی همواره مرهون روحیه جهادی ملت ایران بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فریدن ضمن تبریک روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس روز بیداری مسلمانان است، مردم باید بیدار باشند و یک مشکل را دوبار تجربه نکنند.

وی افزود: اگر بعضی از شخصیت‌ها و مسئولان به میدان آمدند و به شما دروغ گفتند یعنی اینکه به شما ظلم کردند و اگر به آنها اعتماد کردید در دنیا و آخرت ضرر خواهید کرد.

امام جمعه فریدن تاکید کرد: اسرائیل با گروه جدیدی به نام داعش که صدها مرتبه خطرناک‌تر از اسرائیل بود به میدان آمد تا کل اسلام را قبضه کند و تغییری اساسی در جهان به وجود آورد اما سردار سلیمانی در مقابل داعش ایستاد و آنها را نابود کرد.

وی ادامه داد: حزب شیطان همیشه در حاشیه قرار دارد و حزب الله و مسلمانان در اوج عزت هستند؛ دشمن هر قدر قوی و پرنفوذ باشد مسلمانان می‌توانند با اتحاد و توکل در کنار مقاومت و تخصص آنها را شکست دهند.

سیاوشی تصریح کرد: اگر در سیاست خارجی و دینی و نظام مقدس جمهوری موفق شده‌ایم به خاطر اعتماد و روحیه جهادی مردم ماست. باید در برابر مشکلات استقامت کرد و پیروز شد.

کد خبر 5478796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha