۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۲۵

امام جمعه مشگین‌شهر:

سودجویی دلالان مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است

سودجویی دلالان مشکلاتی برای مردم ایجاد کرده است

مشگین شهر- خطیب نماز جمعه مشگین شهر گفت: دلالان و عوامل پشت پرده مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد می کنند و انتظار از دولت این است که با همراهی قوه قضائیه دست این عوامل را قطع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به مشکلات معیشتی مردم اظهار کرد: سود جویی دلالان و عوامل پشت پرده و نفوذی‌های اقتصادی در بزنگاه‌های مختلف مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد می‌کنند و انتظار از دولت این است که با همراهی قوه قضائیه دست این عوامل را قطع کنند و دولت نیز در حل مشکلات معیشتی سرعت و جدیت داشته باشند.

وی با اشاره به برخی مشکلات در دولت قبل گفت: چرا عده‌ای در زمان دولت قبل سخنی از این مشکلات به میان نمی‌آوردند؟ دولت حاضر ۸ ماه است که سر کار آمده و با انبوه مشکلات مواجه است، باید به دولت زمان داد تا با هم افزایی با سایر نهادها برای حل مشکلات تلاش کند.

خطیب نماز جمعه شهرستان مشگین شهر ادامه داد: بعد از مراسم تنفیذ و رأی اعتماد به وزرا دولت سیزدهم حدود هشت ماه است که سر کار آمده و با انبوه مشکلات از جمله حجم بالای نقدینگی، بدهی سر سام آور و تورم افسار گسیخته دولت روحانی مواجه بود که بدون استقراض از بانک مرکزی و با روابط تجاری و دیپلماسی منطقه توانست اقدامات مناسبی برای رفع مشکلات انجام دهد.

حجت الاسلام باوقار به ماه مبارک رمضان و راه‌های مبارزه با نفس اماره، اشاره کرد و گفت: ماه رمضان تمرین و رزمایش عبودیت، بندگی و دریافت نمره قبولی از خداوند متعال و وارد شدن به بعد دیگری از حیات انسانی و مبارزه بی امان با نفس اماره است.

وی افزود: ۸ سوال سالگرد تخریب قبور ائمه بقیع به دست وهابیون کور دل و شجره ملعون و تخریب قبر فاطمه بنت اسد، قبر حضرت ام البنین و سایر قبور متبرکه در قبرستان بقیع است که از خداوند متعال در این مورد شدید ترین عذاب الهی را برای وهابیون طلب می‌کنیم.

در پایان حجت الاسلام باوقار با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم از مقام معلم قدردانی کرد و به محضر تمامی معلمان و مدرسان جامعه اسلامی تبریک و شاد باش گفت.

کد خبر 5483103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha