۳ دی ۱۳۸۹، ۱۵:۳۸

گزیده خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای اصفهان

گزیده خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای اصفهان

اصفهان - خبرگزاری مهر: اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و حماسه نهم دی‌ماه 88 سرفصل اصلی خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستانهای اصفهان بود.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، بیشترین بخش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستانهای استان اصفهان در هفته جاری به موضوع هدفمند کردن یارانه‌ها و سالروز حماسه نهم‌ دی‌ماه سال گذشته مردم اختصاص یافت که در ادامه بخشی از خطبه‌های نماز جمعه در این شهرستان‌ها آمده است.

امام جمعه فریدونشهر: هدفمند کردن یارانه‌ها بی‌عدالتی را به صفر می‌رساند
 
امام جمعه فریدونشهر گفت: هدفمند کردن یارانه‌ها از سوی دولت خدمتگذار، بی‌عدالتی در جامعه را به صفر می‌رساند و شرایط استفاده را برای تمامی مردم یکسان می‌کند.
 
حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی در جمع نمازگزاران فریدونشهری به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و افزود: پیش از اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها از سوی دولت، 70 درصد یارانه‌ها از سوی اقشار مرفه جامعه مورد استفاده قرار می‌گرفت و قشر نیازمند که تعداد بسیار بیشتری را تشکیل می‌دادند از استفاده محروم بودند.
 
وی با بیان اینکه اکنون تمامی اقشار جامعه به نسبت مساوی از یارانه‌ها استفاده می‌کنند، اظهار داشت: یارانه پرداختی به مردم با مساوات اسلامی تقسیم شده و بر همین اساس باید اعتراف کرد که هدفمند کردن یارانه‌ها یک گام مثبت به سمت تعالی کشور به شمار می‌رود.
 
خطیب جمعه فریدونشهر با تاکید بر اینکه هدفمند کردن یارانه‌ها سرعت دستیابی کشور به پیشرفت را دو چندان می‌کند، تصریح کرد: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور، مسیر دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه جمهوری اسلامی ایران را هموار می‌کند و در آینده شاهد رشد و پیشرفت دو چندان در کشور خواهیم بود.
 
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح، اسراف جای خود را به صرفه جویی می‌دهد و مسیر پیشرفت کشور بیش از پیش هموار خواهد شد.
 
‌ خطیب جمعه شهرضا: بیماری اقتصاد کشور به زودی رفع می‌شود
 
خطیب جمعه شهرضا با اشاره به آغاز اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور گفت: متاسفانه اقتصاد کشورمان بیمار است اما طرح هدفمند کردن یارانه‌ها یک راه درمان برای این بیماری محسوب می‌شود.
 
حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در جمع نمازگزاران جمعه شهرضا با بیان اینکه هدفمند کردن یارانه‌ها تاثیرات مطلوبی بر اقتصاد کشور خواهد داشت، افزود: از نظر کارشناسان اقتصاد، اقتصاد کشور ما بیمار است که با آغاز اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، این بیماری درمان خواهد شد و نتیجه‌ مثبت این طرح در دراز مدت مشهود خواهد بود.
 
وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه شهر شهرضا به حماسه نهم دی‌ماه سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: حماسه مردم در نهم دی‌ماه سال گذشته، یکپارچگی و اتحاد مردم ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشید.
 
امام جمعه شهرضا با تاکید بر اینکه روز نهم دی‌ماه باید همواره ماندگار باقی بماند، تصریح کرد: نهم‌ دی‌ماه در ایران اسلامی یادآور حضور گسترده مردم برای زنده‌ نگه‌داشتن پیام عاشورا و امام حسین(ع) بود و بر همین اساس باید در همیشه تاریخ به یادگار بماند.
 
وی با اشاره به حضور مردم شهرضا در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی، اضافه کرد: مردم شهرضا همواره در حمایت و پشتیبانی از نظام، ولایت و دین پیش‌قدم بوده‌اند و به این حمایت خود ادامه خواهند داد.
 
حجت‌الاسلام یعقوبی تاکید کرد: نهم دی‌ماه روز افزایش بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی و تجدید میثاق دوباره با آرمانهای انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است.
 
امام جمعه موقت دهاقان: دشمنان در مقابل پیشرفتهای ایران اسلامی سنگ‌اندازی می‌کنند
 
امام جمعه موقت دهاقان با اشاره به اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور گفت: دشمنان دوست ندارند کشور ما پیشرفت کند و بر همین اساس همواره در مقابل این پیشرفتها سنگ‌اندازی می‌کند.
 
 
حجت‌الاسلام علیرضا اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهاقان با اشاره به آغاز اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، افزود: متاسفانه مردم ما با اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها دچار هراس شده‌اند که این موضوع به دلیل عملیات روانی کشورهای غربی و دشمنان در ارتباط با اجرای این طرح است.
 
وی با بیان اینکه پس از مدت اندکی اثرات مثبت اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها پدیدار می‌شود، اظهار داشت: مردم پس از گذشت اندک مدتی متوجه خواهند شد که اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها تاثیر بسیار مثبتی بر روند اقتصاد در کشور خواهد داشت و همین موضوع باعث پیشرفت کشور می‌شود.
 
امام جمعه موقت دهاقان با اشاره به میزان مصرف انرژی در کشور ما، تصریح کرد: متاسفانه میزان مصرف انرژی در کشور ما و کشور چین برابر است حال آنکه چین 20 برابر کشور ایران جمعیت دارد.
 
وی تاکید کرد: این میزان مصرف انرژی در کشور نشانه اسراف است و بر اساس فرامین و تعالیم اسلام، اسراف حرام است و امری ناپسند به شمار می‌رود.
 
امام جمعه موقت‌ تیران: ایران در هدفمند کردن یارانه‌ها سربلند می‌شود
 
امام جمعه موقت تیران گفت: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اقدام بزرگی است و به جرات می‌توان گفت که کشور در اجرای این قانون سربلند می‌شود.
 
حجت‌الاسلام حسین کریمی در جمع نمازگزاران شهر تیران با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور، افزود: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها مزیتهای فراوانی دارد که در دراز مدت منافع زیادی را نصیب مردم کشور می‌کند.
 
وی اظهار داشت: مردم نباید پیش از مشخص شدن نتایج این طرح نظر شخصی خود را در این رابطه بروز دهند، این نظرهای شخصی که بسیار غیرمنطقی است، منجر به ناامیدی می‌شود و باید از چنین نظراتی خودداری کرد.
 
خطیب جمعه تیران تاکید کرد: قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در مصرف بهینه و صحیح و کاهش این آمار بالای مصرف انرژی تاثیرگذار است و یکی از دلایل اجرای این قانون کاهش مصرف بالای انرژی محسوب می‌شود.
 
امام جمعه داران: هدفمند کردن یارانه‌ها راه حل اصلی درمان اقتصاد کشور است
 
امام جمعه داران گفت: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها، راه حل اساسی و اصلی رفع مشکلات اقتصادی کشور محسوب می‌شود.
 
حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی در جمع نمازگزاران شهر داران به اجرای طرح هدفمند شدن یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها همواره از سوی دولتهای گذشته هم مطرح بوده است اما اکنون این طرح با شجاعت دولت دهم به انجام رسیده است.
 
وی با اشاره به زوایای مختلف اجرای این طرح، اظهار داشت: فعالیتهای کارشناسی مختلفی به منظور اجرای این طرح صورت گرفته و مردم مطئمن باشند که این طرح پیشرفتهای چشمگیری را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.
کد خبر 1216520

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha