سخنگوی جنبش «حماس»:

«تل آویو» از نبرد «شمشیر قدس» عبرت بگیرند/نبرد دفاع از مسجدالاقصی

«تل آویو» از نبرد «شمشیر قدس» عبرت بگیرند/نبرد دفاع از مسجدالاقصی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تعرض به مسجدالاقصی، گفت: صهیونیستها باید از اتفاقات نبرد «شمشیر قدس» عبرت بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس به اصرار صهیونیست‌ها بر برگزاری راهپیمایی پرچم واکنش نشان داد. وی گفت: پافشاری مقامات صهیونیست بر لزوم برگزاری راهپیمایی پرچم موجب خواهد شد تا این رژیم تاوان سنگینی را بپردازد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت: دشمن صهیونیستی باید به خوبی پیام‌های واضح مقاومت در این زمینه را دریافت کرده باشد و بداند که پیامدهای هرگونه نبرد آینده چگونه خواهد بود. صهیونیست‌ها باید از اتفاقات نبرد «شمشیر قدس» عبرت بگیرند.

عبداللطیف القانوع در ادامه اظهاراتش عنوان کرد: نوع رفتار اشغالگران صهیونیست در میدان و تداوم تجاوزگری هایشان علیه فلسطینیان و مقدسات آنها، معیاری است که نوع برخورد ما با تل آویو را مشخص می‌کند.

این شخصیت برجسته فلسطینی عنوان کرد: تمامی اقشار ملت فلسطین اکنون برای ورود به نبرد دفاع از مسجدالاقصی و مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین ادامه داد: هرگونه تعرض و تعدی به مسجدالاقصی و تلاش برای تغییر ماهیت آن موجب شکل گیری نبردی جدید خواهد شد و اشغالگران، تبعات و پیامدهای این نبرد را متحمل می‌شوند.

کد خبر 5501551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha