۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۳۳

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری قزوین:

نمایش «ساعت حرکت» در مساجد شهر قزوین به اجرا در می‌آید

نمایش «ساعت حرکت» در مساجد شهر قزوین به اجرا در می‌آید

قزوین - مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین گفت: همزمان با ایام دهه کرامت نمایش «ساعت حرکت» از آثار تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در مساجد شهر قزوین به نمایش در می‌آید.

سید قاسم قوامی در گفت و گو یا خبرنگار مهر با اشاره به اجرای تئاتر «ساعت حرکت» در ایام ولادت امام رضا (ع) در سطح شهر قزوین اظهار کرد: تئاتر «ساعت حرکت» از مجموعه تئاترهایی است که در رویداد بچه‌های مسجد شکل گرفت و یکی از آثار فاخر و خروجی‌های این رویداد است.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین ادامه داد: موضوع این تئاتر با ولادت امام رضا (ع) گره خورده است و به لحاظ مناسبتی نیز با احوالات این روزها همخوانی دارد.

وی با اشاره به این موضوع که این تئاتر خروجی یک سال تلاش دفتر مردمی تئاتر بچه‌های مسجد است عنوان کرد: این تئاتر از ۱۷ تا ۲۱ خرداد ماه سال جاری در مساجد سطح شهر قزوین با همکاری امام محله سپه قزوین به اجرا در می‌آید.

قوامی یادآور شد: ۱۲ اثر از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ توسط رویداد بچه‌های مسجد در استان قزوین تولید شد که این آوار ۱۱۰ باز در نقاط مختلف استان قزوین به نمایش درآمدند و مجموعاً ۵ هزار نفر به تماشای این آثار نشستند.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین در خاتمه گفت: این رویداده فعالت خود ادامه خواهد داد و ما در نظر داریم با حمایت مادی و معنوی از هنرمندان نسل جوان و استعدادهای نوین استان زمینه را برای فعالیت این قشر تقویت نمائیم.

کد خبر 5510337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha