۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸

معاون فنی مرکز بهداشت کرمانشاه خبر داد؛

فعالیت ۳ مرکز تست کرونا در شهر کرمانشاه

فعالیت ۳ مرکز تست کرونا در شهر کرمانشاه

کرمانشاه- معاون فنی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: سه مرکز تست کرونا در شهر کرمانشاه با توجه به کاهش موارد ابتلا به این ویروس در کرمانشاه در حال فعالیت است.

سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه هنوز پایان شیوع ویروس کرونا در کشور و جهان اعلام نشده مردم باید نسبت به این بیماری حساس باشند و تزریق واکسیناسیون کرونا را جدی تلقی کنند.

وی افزود: مراکز تست کرونا در استان کرمانشاه نیز همچنان فعال بوده و در شهرستان‌ها یک مرکز و در شهر کرمانشاه سه مرکز تست کرونا در حال فعالیت هستند.

معاون فنی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان واکسیناسیون ۲۱.۸ درصدی گروه سنی پنج تا ۹ سال، تصریح کرد: با توجه به اینکه مدارس در سال تحصیلی آینده به صورت حضوری خواهد بود و در فصل پاییز و زمستان بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی شیوع دارد ضروری است که خانواده نسبت به واکسیناسیون کرونا کودکان خود اقدام کنند.

شاه آبادی بیان کرد: افراد پس از تزریق سه ماه از نوبت دوم می‌توانند برای دریافت نوبت سوم اقدام کنند و ضروری است که سایر افراد بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت برای تزریق دز یادآور اقدام کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز فرایند واکسیناسیون کرونا تاکنون ۹۴.۸ درصد نوبت اول، ۸۵.۸ نوبت دوم و ۴۷.۲ درصد نوبت سوم واکسن کرونا را در استان کرمانشاه دریافت کرده‌اند و روزانه بین ۵۰۰ الی یک هزار دز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود.

کد خبر 5525629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha