۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶

بسیج امکانات نیروی دریایی سپاه برای آبرسانی به مناطق محروم

بسیج امکانات نیروی دریایی سپاه برای آبرسانی به مناطق محروم

بوشهر- جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه گفت: امکانات نیروی دریایی سپاه برای آبرسانی به مناطق محروم بسیج شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناو سالار محمد نجفی ظهر پنجشنبه در نشست بررسی طرح‌های جهاد آبرسانی و محرومیت‌زدایی استان بوشهر اظهار داشت: تعامل و همکاری بسیار بسیار خوبی بین شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و نیروی دریایی سپاه وجود دارد.

وی با اشاره به روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های محرومیت‌زدایی و جهاد آبرسانی در استان بوشهر گفت: نیروی دریایی سپاه برای تسریع در جهاد آبرسانی همه امکانات بسیج کرده است.

جانشین قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه تکمیل این طرح‌ها در اولویت قرار دارد اظهار داشت: در راستای تأمین نیاز آب شرب نقاط محروم و کم برخوردار تمامی امکانات نیروی دریایی سپاه برای تسریع در اجرا پروژه‌ها بسیج شده است.

نجفی از افزایش ماشین‌آلات و تأمین مصالح برای تسریع در اجرای پروژه‌ها خبر داد بیان کرد: بر اساس برنامه زمانبندی تعدادی از طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تا هفته دولت تکمیل و افتتاح شود.

در این نشست مقرر شد در هفته دولت پروژه‌های خط انتقال آب بندر رستمی، روستاهای سمل و گلنگون در شهرستان تنگستان جمعاً به طول شش هزار و ۸۷۰ متر و خط انتقال آب ارم - دهرود در شهرستان دشتستان به طول سه هزار و ۶۰۰ متر به بهره‌برداری برسد و افتتاح شود.

کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی پروژه مخزن ذخیره آب به ظرفیت پنج هزار مترمکعب تنگ‌ارم دشتستان از دیگر مصوبات این نشست بود.

کد خبر 5533107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha