۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۸

فرنقی زاد خبر داد؛

رشد ۱۷ درصدی میزان رضایتمندی مراجعان بیمارستان نورافشار

رشد ۱۷ درصدی میزان رضایتمندی مراجعان بیمارستان نورافشار

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از افزایش میزان رضایتمندی بیماران و مراجعان خبر داد و گفت: در سه ماهه اول سال رشد ۱۷ درصدی میزان رضایتمندی مراجعان را به بیمارستان داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ مهدی فرنقی زاد گفت: بیمارستان فوق تخصصی نورافشار از ابتدای امسال علاوه بر رعایت کلیه استانداردهای ارتقا سلامت بیمار و با افزایش کیفیت ارائه خدمات و رعایت هرچه بیشتر حقوق بیماران و مراجعان موجب افزایش رضایتمندی در بین بیماران شده است.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی نورافشار با اشاره به شیوه‌ی ارزیابی کمی و کیفی بیمارستان از میزان رضایتمندی بیماران افزود: در دو سال اخیر به منظور دسترسی سهل و آسان و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه پرسشنامه‌هایی به صورت آنلاین با هدف رضایت سنجی از خدمات بیمارستان در اختیار بیماران و مراجعان قرار گرفته است.

وی در ادامه به بررسی نتایج این نظرسنجی‌ها اشاره کرد و افزود: سطح رضایتمندی بیماران و مراجعان در سه ماهه اول سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۴۰۰ روند افزایشی داشته است و با رشد ۱۷ درصدی از ۶۰ درصد به ۷۷ درصد رسیده است.

فرنقی زاد، با اشاره به اینکه بیمارستان فوق تخصصی نورافشار یکی از قابل اعتماد ترین مراکز درمانی، تشخیصی و توانبخشی در سطح کشور است، گفت: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور با نگاهی چند رشته‌ای و با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته تشخیصی و درمانی به ارزیابی، تشخیص، درمان و بازتوانی مشکلات بیماران می‌پردازد.

کد خبر 5539298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha