۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳

فرمانده سپاه فجر استان فارس:

سپاه فجر فارس رتبه برتر کشور در اقدامات محرومیت زدایی را کسب کرد

سپاه فجر فارس رتبه برتر کشور در اقدامات محرومیت زدایی را کسب کرد

شیراز - فرمانده سپاه فجر استان فارس از کسب مقام برتر این فرماندهی در زمینه اقدامات محرومیت‌زدایی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه سپاه فجر در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه مقام برتر را در حوزه محرومیت زدایی کسب کرد، گفت: عملکرد درخشان سپاه و بسیج فارس در حوزه محرومیت زدایی مرهون تلاش خستگی ناپذیر بسیج سازندگی، اعضای گروه‌های جهادی بسیج و فعالان عرصه محرومیت زدایی است.

او با تجلیل از نقش آفرینی فعال جهادگران بسیجی و فعالان عرصه محرومیت زدایی، عنوان کرد: موفقیت فارس در عرصه‌های مختلف و بخصوص در حوزه خدمت رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه یک الگو و شاخص برای کشور است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کسب مقام برتر در حوزه محرومیت زدایی در سطح کشور را به تمام بسیجیان جهادگر و فعالان عرصه محرومیت زدایی فارس تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی سربلندی روزافزون و موفقیت دارم.

او با بیان اینکه درخشش سپاه و بسیج فارس محدود به حوزه محرومیت زدایی نمی‌شود، گفت: طرح‌هایی نظیر طرح نذر رهایی، طرح توکاد (تأمین وسایل کمک آموزش برای دانش آموزان نیازمند)، برگزاری باشکوه نهضت کمک مومنانه و حضور در کنار کادر بهداشت و درمان در قالب طرح شهید سلیمانی نمونه‌های درخشان دیگری از افتخارآفرینی سپاه و بسیج فارس است.

سردار بوعلی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج فارس برای حضور فعال در فرآیند واکسیناسیون و کمک به کادر بهداشت و درمان فارس آمادگی کامل دارند.

کد خبر 5546812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha