۴ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳

امام جمعه اصلاندوز تاکید کرد؛

آراسته بودن کارمندان به فضایل اخلاقی

آراسته بودن کارمندان به فضایل اخلاقی

اصلاندوز - امام جمعه اصلاندوز گفت: آراسته بودن کارمندان در نظام اسلامی به فضیلت‌های اخلاقیِ آنها را به شخصیت‌های مطلوب در افکار عمومی تبدیل خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن گرامی‌داشت روز کارمند به بیان ویژگی‌های کارمندان مطلوب نظام اسلامی پرداخت و اظهار کرد: کارمندان در نظام اسلامی ظرفیت‌های شاخصی را دارا هستند و اصولاً تدابیر مدیران ما بر مبنای نظرات کارشناسی و تخصصی کارمندان شکل می‌گیرد و لذا در جهت دهی تصمیم گیری‌ها نقش پر رنگی دارند.

وی ادامه داد: آراسته بودن کارمندان در نظام اسلامی به فضیلت‌های اخلاقیِ آنها را به شخصیت‌های مطلوب در افکار عمومی تبدیل خواهد کرد که گشاده رویی، حسن خلق با ارباب رجوع و مردم، انگیزه در راستای تسریع در مطالبات مردم، حفظ کرامت مردم، روحیه انقلابی مجموعه موارد مورد انتظار مردم از کارمندان است.

خطیب جمعه اصلاندوز با بیان اینکه مردم ولی نعمت همه ما هستند بنابراین رسیدگی به امور مردم باید بر هر کاری اولویت داشته باشد، گفت: اگر روندهای اداری مانع حل سریع خواسته‌های مردم باشد کارمندان باید حداقل با رفتاری نیک، مانع آزردگی خاطر آنان شوند.

حجت‌الاسلام جعفرزاده در بخش‌های دیگر خطبه‌های نماز جمعه با تشریح روند مذاکرات خاطر نشان کرد: ایران همیشه کشوری بوده است که در مسیر وفای به عهد حرکت نموده و در عین حالی که از اقتدار و صلابت برخوردار است نسبت به رعایت قواعد بین‌المللی نیز اهتمام دارد. تمام جهان شاهد بودند که در ماجرای برجام آمریکا بود که با بی‌شرمی و وقاحت از برجام خارج شد اما باز هم به خودشان ثابت شد که هیمنه و عظمت ایران بسیار فراتر از حد تصور بد خواهان است.

وی افزود: تعللی که آمریکا تاکنون در روند مذاکرات داشته است و از طرفی مواردی که بیان می‌کند حاکی از این است که آمریکایی‌ها در رابطه با ایران دچار یک درماندگی هستند. از طرفی از هر جهت که حساب کنید اروپا برای انجام این توافق ثانیه شماری می‌کند چون به هر طریق به این توافق نیاز دارند در غیر این صورت با عدم حضور ایران در بازار انرژی جهان زمستان امسال برای آنها یک زمستان بی نهایت وحشتناک و دشوار خواهد شد.‌

خطیب جمعه اصلاندوز گفت: بایدن هم به خاطر انتخابات پیش رو در داخل آمریکا، هم فشاری که از طرف اروپایی‌ها بر وی وارد است هم از جانب صهیونیست‌ها فشارها مختلفی را نسبت به توافق پیش روی خود می‌بیند اما هدف از فرسایشی کردن روند مذاکرات و تعلل‌های موجود این است که به فضاسازی‌ها و دو قطبی‌سازی‌های داخلی دل بسته‌اند تا تصمیم گیران را به کوتاه آمدن وادار نمایند. اما ببینند و بشنوند که کور خوانده‌اند، ایران ذره‌ای از منافع مردم عدول نخواهد کرد و به فضل الهی ضمن خنثی کردن تحریم‌ها به شکوفایی اقتصادی نیز خواهد رسید.

کد خبر 5573372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha