۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح کرد؛

تزریق ۹۳۳۶ دز چهارم واکسن کرونا به افراد بالای ۱۸ سال کاشان

تزریق ۹۳۳۶ دز چهارم واکسن کرونا به افراد بالای ۱۸ سال کاشان

کاشان - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تاکنون ۹ هزار و ۳۳۶ دز واکسن کرونا به افراد بالای ۱۸ سال کاشانی تزریق شده است.

مهدی دلاوری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شرایط رعایت پروتکل‌ها در جامعه اصلاً مطلوب نیست، اظهار داشت: این انتظار وجود دارد که حداقل در ادارت پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه روند بیماری کرونا طی ماه‌های گذشته صعودی بوده است، ابراز داشت: در مردادماه از تعداد تستهای گرفته شده چهار درصد مثبت بود در حالی در تیرماه و مردادماه این شاخص به ۵۶ و ۵۷ درصد رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به واگیر بودن سویه جدید ویروس کرونا تصریح کرد: لازم است تا همشهریان و هموطنان عزیز تا قبل از فرارسیدن فصل سرما واکسیناسیون خود را کامل کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹ هزار و ۳۳۶ دز واکسن کرونا به افراد بالای ۱۸ سال در کاشان تزریق شده است، گفت: واکسیناسیون دز اول نیز در کاشان حدود ۸۷ درصد و در آران و بیدگل حدود ۸۱ درصد است.

دلاوری با بیان اینکه تاکنون حدود ۱۶ درصد کودکان کاشانی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: حدود ۱۳ درصد کودکان آران و بیدگلی نیز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کاشان آماده هستند تزریق واکسن را برای پرسنل و کارمندان نهادها و دستگاه‌های خصوصی و دولتی در سطح دو شهرستان آران و بیدگل و کاشان انجام دهند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: تاکنون شش هزار و ۹۶۹ بیمار نیز به صورت موقت در مراکز ریفرال کرونا در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری شده‌اند.

کد خبر 5575243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha