۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸

مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور:

۵ هزار روستای کشور مشکل اینترنت دارند

۵ هزار روستای کشور مشکل اینترنت دارند

تربت حیدریه ـ مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور گفت: حدود ۵ هزار روستا در کل کشور با مشکل اینترنت مواجه هستند که در تلاش هستیم این مشکل را تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج روحی ظهر دوشنبه در بازدید از بخش بایگ تربت حیدریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به صورت ویژه در بخش بایگ هم مقرر شد اینترنت ۴G روستای حصار و روستای بسک تا پایان سال راه اندازی شود.

مجری طرح توسعه ارتباطات روستایی کشور گفت: در همین راستا مقرر شد خط فیبر نوری روستاهای خورشبر و سرخ آباد نیز اجرایی و در روستای فدیهه نیز نسبت به افزایش پهنای باند اینترنت روستا اقدام شود.

وی در خصوص مشکل آنتن دهی و اینترنت در قسمت‌هایی از شهر بایگ گفت: ساختار دکل مخابراتی موجود شهر بایگ به شکلی است که امکان افزایش ارتفاع در آن مقدور نیست، و از همین بابت قسمت‌هایی از شهر با مشکل آنتن دهی و اینترنت مواجه هستند.

گفتنی است؛ در این سفر تائیدیه تغییر دکل با ارتفاع مناسب صادر شد که امیدواریم با اجرایی شدن این مصوبه مشکلات موجود در شهر بایگ از این حیث به زودی مرتفع شود.

کد خبر 5626682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بروسلی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
      0 0
      اینترنت در روستای ما خیلی خرابه روستای در استان کرمان هست هیچکس بفکر ما روستایان نیست چقد تبعیض چقد ما روستایان بدبختیم حتا هیشکی بفکر ما نیست