۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷

«انگلیس شانس قهرمانی است»

چشمی: کی‌روش برنامه فشرده‌ای برای آنالیز حریفان تیم ملی دارد

چشمی: کی‌روش برنامه فشرده‌ای برای آنالیز حریفان تیم ملی دارد

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش برنامه فشرده‌ای برای آنالیز حریفان تیم ملی در جام جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز سه شنبه تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمان کمی تا جام جهانی باقی مانده است. تمرینات خوبی زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنیم تا تیم خوبی روانه جام جهانی کنیم. جو تیم ملی خوب است و همه تلاش خود را می‌کنند تا دست پر از جام جهانی برگردیم.

وی در خصوص امیدواری اش برای حضور در لیست نهایی تیم ملی تاکید کرد: کی روش به من شانس مجددی داده است. من و همه بازیکنان تلاش می‌کنیم تا نظر مثبت ایشان را جلب کنیم. همه شانس دارند و تلاش می‌کنند مسافر جام جهانی باشند.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در خصوص پست متفاوت بازی در باشگاه استقلال و تیم ملی یادآور شد: در هر پستی که سرمربی در نظر بگیرد، انجام وظیفه می‌کنم. در هر پستی تمام تلاشمان را به کار می بریم.

چشمی در خصوص حریفان ایران در جام جهانی یادآور شد: کی روش هر روز برنامه فشرده‌ای برای آنالیز تیم‌های حریف دارند. می دانم او آنالیز خوبی کرده است و نکاتی را گوشزد می‌کند. امیدوارم دست پر از جام جهانی خارج بشویم.

وی در واکنش به میزان شانس صعود ایران از مرحله گروهی تاکید کرد: شاید خیلی‌ها بگویند حریفان این دوره از نظر اسمی نسبت به دور گذشته آسان‌تر هستند ولی این‌طور نیست. تیم‌های گروه ما قوی هستند. انگلیس شانس قهرمانی دارد. باید خوشبین باشیم و تلاش می‌کنیم نتیجه بهتری نسبت به دوره قبل بگیریم. شما سه تیم دیگر را می‌شناسید و می‌دانید کار سختی است.

کد خبر 5627285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha