۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴

رحیمی مظفری در صحن مجلس:

تیم ملی فوتبال ایران قهرمانانه و مردانه جنگید

تیم ملی فوتبال ایران قهرمانانه و مردانه جنگید

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی قهرمانانه و مردانه جنگیدند و افتخار آفرینی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار داشت: جا دارد به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که تمام تلاش خود را در رقابت‌های جام جهانی انجام دادند، خدا قوت بگویم.

وی بیان کرد: ملی پوشان فوتبال ایران، مردانه و قهرمانانه جنگیدند و تمام تلاش خود را کردند و افتخار آفریدند.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی توانست قهرمانانه و با غیرت مقابل حریفان خود بازی کند که رسانه‌های معاند تمام تلاش خود را انجام دادند تا این مسابقات را تحت تأثیر قرار داده و حواشی ایجاد کنند.

کد خبر 5643743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نسیم IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      واقعا خوب بچه های تیم ملی ایران خوب ایستادگی و جنگیدن وقتی به تکنیک های بازیشون نگاه می کردم می گفتم فقط شکست خوردن یا برنده شدن فقط مطرح نیست، تلاش و بازی تیمی خوب و باکیفیت روی زمین مقابل حریفه که باید به اجرا در بیاد و تیم ملی ایران بچه های تیم خیلی خوب همکاری گروهی تیمی داشتند.
    • احمد AE ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      اگر بازی کره مقابل پرتقال را میدیدی میفهمیدی بازی جوانمردانه و قهرمانانه و تلاش یعنی چی؟؟؟؟کاش یک ورزشکار حرفه ای بودی.دیگران برای وطن چگونه تلاش میکنند و بازیکنان ما چگونه!!!!؟افسوس از عمری که با وعده و امید سپری شد