۱۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۴۳

به‌ منظور روان‌سازی تردد و ارتقا ایمنی صورت گرفت؛

آغاز طرح ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز بزرگراه‌های منطقه ۲ تهران

آغاز طرح ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز بزرگراه‌های منطقه ۲ تهران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران از اجرای طرح ایمن‌سازی تقاطع و نقاط حادثه‌خیز در شبکه بزرگراهی و معابر شهری این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین کریمی از اجرای طرح ایمن‌سازی تقاطع و نقاط حادثه‌خیز در شبکه بزرگراهی و معابر شهری این منطقه خبر داد و گفت: منطقه ۲ تهران از شبکه بزرگراهی و شریانی مناسب برخوردار است و با توجه به اولویت‌های برنامه در روان‌سازی تردد و ارتقا ایمنی شبکه بزرگراهی و معابر شهری نسبت به شناسایی گره‌های ترافیکی و نقاط حادثه خیز منطقه اقدام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران خاطرنشان کرد: در همین راستا، پس از نیازسنجی و مطالعات کارشناسی صورت گرفته، طرح ایمن سازی در نقاط حادثه خیز این منطقه اجرا شد.

وی ساماندهی تداخل حرکتی در ورودی معابر شهری به بزرگراه‌ها را یکی از طرح‌های ترافیکی برای ایمن‌سازی نقاط حادثه خیز برشمرد و افزود: ساماندهی و جمع‌آوری گاردریل‌ها در شیب و قوس بزرگراه‌ها که موجب حوادث ترافیکی می‌شد، همچنین ساماندهی و بهسازی تجهیزات ترافیکی در بزرگراه‌ها از دیگر اقدامات اجرایی در زمینه ارتقای ایمنی معابر شهری و بزرگراهی است.

کریمی افزود: بزرگراه شهید چمران (روبروی آتی ساز)، بزرگراه یادگار امام (ره) تقاطع فرحزادی –شهید دادمان و… از دیگر نقاط حادثه خیز شناسایی و با نصب نیوجرسی ترافیکی ایمن سازی شد

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ تهران در این طرح ترافیکی به منظور ارتقای ایمنی و کاهش حوادث، نیوجرسی‌ها رنگ آمیزی ترافیکی شد تا برای رانندگان در تاریکی شب قابل مشاهده باشد.

کد خبر 5651195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha