اعتراضات زودهنگام علیه نتانیاهو/ آیا کابینه جدید دوام می‌آورد؟

اعتراضات زودهنگام علیه نتانیاهو/ آیا کابینه جدید دوام می‌آورد؟

همزمان با اعلام تشکیل کابینه جدید از سوی نتانیاهو در شرایطی که هنوز اسامی وزرای وی مشخص نشده، اعتراضات در جامعه صهیونیستی علیه نتانیاهو بار دیگر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های صهیونیست، شب گذشته هزاران صهیونست در شهر حیفا و تل آویو علیه کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.

پایگاه خبری عبری زبان واللا اعلام کرد که این تظاهرات در اعتراض به کابینه راست‌گرای نتانیاهو که متشکل از احزاب تندرو و افراطی است، برگزار شد.

موشه یعلون وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی، رون کاتری سخنگوی سابق ارتش و شماری دیگر از مقامات نظامی سابق صهیونیست در این تظاهرات مشارکت داشتند.

پایگاه خبری عبری زبان مفزاک لایف تاکید کرد که این تظاهرات در ادامه تظاهرات هفته گذشته اسرائیلی‌ها علیه کابینه نتانیاهو برگزار شده است.

این در حالی است که نتانیاهو در روزهای اخیر اعلام کرده که توانسته کابینه جدیدش را تشکیل دهد، البته این اعلام وی با توجه به عدم معرفی وزرای کابینه تاکنون، شک و شبهاتی را ایجاد کرده است.

در همین راستا، منابع عبری عنوان کرده اند که آغاز اعتراضات زودهنگام علیه نتانیاهو همزمان با تشکیل کابینه از سوی وی بار دیگر، احتمال دارد موانعی جدی در برابر فعالیت کابینه جدید رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و بار دیگر کابوس انحلال کابینه و برگزاری انتخابات مجدد را ایجاد نماید.

کد خبر 5664411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha