سفیر رژیم صهیونیستی در فرانسه تهدید به استعفا کرد

سفیر رژیم صهیونیستی در فرانسه تهدید به استعفا کرد

«یاییل جرمن» سفیر رژیم اشغالگر قدس در فرانسه امروز تهدید به استعفا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی اسراییل هیوم، «یاییل جرمن» (Yael German) سفیر رژیم اشغالگر قدس در فرانسه امروز یکشنبه تهدید کرد که شاید نتواند با کابینه جدید این رژیم همکاری داشته باشد و لذا ممکن است استعفا بدهد.

بر اساس اعلام این رسانه، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی هم تا کنون در قبال نقض قوانین خدمات مدنی توسط «یاییل جرمن» و اظهارنظر درباره سیاست های کابینه جدید این رژیم سکوت در پیش گرفته است.

به گزارش رسانه صهیونیستی اسراییل هیوم، سفیر رژیم اشغالگر قدس در فرانسه هفته پیش در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «آی ۲۴ نیوز» گفته بود: مطمئن نیستم که بتوانم نماینده کابینه جدید باشم؛ بنابراین استعفا خواهم کرد. منتظرم ببینم چه قوانینی توسط کنست جدید در بدو شروع به کار تصویب می شود و کابینه جدید چگونه کابینه ای خواهد بود.

گفتنی است که کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در حالی آماده سازی تصویب قوانین جدیدی برای تسهیل تشکیل کابینه جدید این رژیم است؛ در همین راستا نیز سفیر این رژیم در فرانسه تهدید به استعفا کرده است.

در آستانه شروع به کار «بنیامین نتانیاهو» به عنوان نخست وزیر جدید در تل آویو، اعتراضات و تظاهرات های مختلفی برگزار شده است. این در حالی است که بنیامین نتانیاهو رییس حزب لیکود هنوز موفق به تشکیل کابینه جدید خود نشده، ولی تظاهرات ها علیه دولت آینده وی آغاز شده است.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نیز شامگاه شنبه اعلام کرده بود که صدها اسرائیلی هم اکنون در میدان هابیما در تل آویو علیه دولت آینده نتانیاهو دست به تظاهرات زدند.

کد خبر 5658795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha