۲۷ دی ۱۴۰۱، ۲۰:۳۱

اربعین شهید مدافع امنیت کشور در ساری برگزار می شود

اربعین شهید مدافع امنیت کشور در ساری برگزار می شود

ساری- مراسم اربعین شهید احمد صالحی محله شهید مدافع امنیت کشور در حسینه عاشقان ساری برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن اربعین شهید مدافع امنیت کشور ، سرباز گمنام امام زمان ( عج) شهید احمد صالحی ، مراسم یادبود این شهید والامقام روز پنج شنبه ۱۹ و ۳۰ دقیقه درحسینیه عاشقان کربلا ساری با سخنرانی میرزا محمدی و با مداحی محمدرضا بذری برگزار می شود.

شهید احمد صالحی در حین ماموریت و پاسداری از انقلاب اسلامی آذرماه ۱۴۰۱ در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع در زاهدان به ساری منتقل و در گلزار شهدای ساری آرام گرفت.

در بخشی از وضعیت نامه این شهدی والا مقام آمده است: وصیت من این است که تابع شرع مقدس اسلام و مذهب تشیع باشید. مطیع و گوش به فرمان و فدایی امام خامنه ای عزیز باشید. ادامه دهنده راه شهدا باشید و با تمام توان از حکومت جمهوری اسلامی دفاع کنید نگذارید خون شهیدان پایمال شود.

توصیه می کنم به خواهران که حجاب به همراه عفاف و حیاء را رعایت کنید. خواهران و برادران حدود شرعی محرم و نامحرم را که متاسفانه در قشر مذهبی کمرنگ شده رعایت کنید. به هیچ وجه از کسانی که با نظام و رهبری دشمنی داشته باشند را حلال نخواهم کرد.

همچنین در توصیه ای به مسئولان نوشته است: فردا باید پاسخگوی اعمالتان باشید. باید جهادی کار کنید، مسئول یعنی کسی که از او سوال خواهد شد. برای رضای خدا و با اخلاص برای تعالی انقلاب اسلامی کار کنید از مسئولیت خود سوء استفاده نکنید حتی کم کاری شما در مسئولیت هم خیانت است چه رسد به رانت و رابطه بازی.

کد خبر 5685268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha