۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۲

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

آزادی ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در لرستان

آزادی ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در لرستان

خرم‌آباد- مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان از آزادی ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در این استان به مناسبت ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، توکل شاکرمی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: به مناسبت ایام پر شکوه پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن، ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد محبوس در زندان‌های استان لرستان با همت ستاد دیه استان آزاد شدند.

وی، افزود: جمع بدهی این ۲۲ نفر قریب به شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده که توسط خیرین تأمین شده است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان در ادامه، بیان کرد: مردم عزیز و خیرین گرانقدر می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه و انسان دوستانه خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۸۱۲۸۷ و یا شماره حساب ۰۲۰۱۱۰۸۵۸۴۰۰۶ نزد بانک ملی و بنام ستاد دیه واریز کنند.

شاکرمی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: به یمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، یک زندانی جرایم غیرعمد پس از هشت سال آزاد شد.

وی، عنوان کرد: این زندانی ۷۵ ساله به دلیل عدم توجه به بیمه کارگری، متحمل پرداخت چهار نوع دیه به مبلغ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان شده بود و همچنین واحد تولیدی که در حال ساخت آن بود تعطیل شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه لرستان با بیان اینکه این فرد بدهکار از سال ۹۳ تاکنون در زندان‌های استان تحمل حبس می‌کرد، گفت: با کمک ۸۰۰ میلیون تومانی ستاد دیه و مابقی هم به همت تلاش خانواده این شخص، زندانی پس از هشت سال تحمل حبس آزاد شد.

شاکرمی، بر لزوم توجه به بیمه کارگران تاکید و گفت: توجه به رعایت قوانینی همچون بیمه کارگران ساختمانی و صنعتی موجب کاهش بسیاری از مشکلات می‌شود.

کد خبر 5708467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha