۹ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۴۰

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اردبیل خبر داد؛

راهیابی ۴ اثر از اردبیل به جشنواره «فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای»

راهیابی ۴ اثر از اردبیل به جشنواره «فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای»

اردبیل- مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری اردبیل گفت: سه اثر از تولیدهای حوزه هنری استان اردبیل و یک اثر تولید انجمن سینمای جوان استان اردبیل به مرحله پایانی «جشنواره فیلم ۱۰۰» راه یافتند.

سیدحامد اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۹ فیلم کوتاه و انیمیشن جهت حضور در جشنواره سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ تولید شدند که از این بین ۴ اثر مجوز اکران و حضور در بخش رقابتی و غیر رقابتی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: این آثار شامل انیمیشن عقاب ساخته «مهدی خروشی»، فیلم بسامد ساخته «بهنام اسدالهی»، فیلم مستانه ساخته «حمید عزیزی» از تولیدات حوزه هنری استان اردبیل در بخش رقابتی و انیمیشن چرخ زندگی ساخته «حسین حبیبی اصل» از تولیدات انجمن سینمای جوان استان اردبیل در بخش غیر رقابتی است.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل افزود: سیزدهمین دوره «جشنواره فیلم ۱۰۰» در سه بخش مسابقه ملی مسابقه بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان به همت سازمان سینمایی سوره نهم تا دوازدهم اسفند ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد.

اسحاقی ادامه داد: جشنواره فیلم ۱۰۰ محفلی است برای فیلمسازان هنرمند ایرانی تا ایجاز و خلاقیت هنری بی‌انتهایشان را به خدمت گیرند و با تصاویری امیدبخش از «ایران» در ابعاد گوناگون با قالب‌های گوناگون و از نگاه‌های گوناگون اثری خلق کنند تا ۱۰۰ ثانیه و جان تماشاگران را جلا دهند.

وی بیان کرد: سیزدهمین دوره این جشنواره پس از چهار سال وقفه به دلیل بحران کرونا، دهم تا دوازدهم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 5720902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha