۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۹

مشاور وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد؛

نیاز به ۲هزار میلیارد بودجه برای کارهای فرهنگی اجرای سند تحول

نیاز به ۲هزار میلیارد بودجه برای کارهای فرهنگی اجرای سند تحول

مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیازمند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم، گفت: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پارسانیا مشاور وزیر آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در پاسخ به سوال خبرنگار در پاسخ به سوال مهر در خصوص علت درخواست بودجه دو هزار میلیارد تومانی قرارگاه چه بوده است، گفت: ما نیاز مند یک نهضت رسانه‌ای و آموزشی برای توانمندی معلمان برای اجرای سند تحول هستیم و نیازمند سخت دو سریال الف و فیلم‌های سینمایی هستیم.

وی ادامه داد: نیازمند حمایت از مدارس پیشرو در اجرای سند بودیم. ما نیازمند تولید بسته‌های آموزشی شعر و سرود و رسانه برای بسته فرهنگی حجاب و حیا بودیم که همه این موارد نیازمند هزینه‌های زیادی است که حتی دو همت هم برای آن کم بود. با این وجود ما در لایحه بودجه برای اولین بار خوشبختانه یک ردیف بودجه برای مان دیده شده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش دستگاهی بریده از دیگر دستگاه‌ها نیست ما در درجه اول نیازمند یک نگاشت بودیم که نشان دهد در اجرای فلان راهکار در سند کدام نهادها باید حضور داشته باشند.

وی افزود: این نگاشت‌ها مشخص شده است اما ستادی تشکیل خواهد شد با عنوان ستاد هماهنگی و پشتیبانی به ریاست معاون اول رئیس جمهور با حضور همه دستگاه‌ها که تحت این ستاد ضمانت اجرایی لازم برای هماهنگی و اجرای دیگر دستگاه‌ها محقق خواهد شد.

کد خبر 5722463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha