۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۰۹

مدیرکل دفترامور شهری و شوراهای استانداری قزوین خبر داد؛

صلاحیت شهردار منتخب الوند احراز نشد

صلاحیت شهردار منتخب الوند احراز نشد

قزوین - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با بیان اینکه اصرار شورای شهر الوند برای تأیید شهردار منتخب خود تأیید نشد، گفت: شورای شهر الوند شهردار جدیدی را انتخاب و معرفی کند.

محسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جلسه هیئت حل اختلاف برای تأیید شهردار منتخب شورای اسلامی شهر الوند برای این شهر اظهار کرد: اصرار شورای اسلامی شهر الوند بر گزینه پیشنهادی خود جهت تصدی سمت شهردار در جلسه هیئت حل اختلاف استان تأیید نشد.

وی افزود: در اجرای تبصره ۳ بند ۱ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور و در راستای اجرای آئین نامه شرایط احراز تصدی سمت شهردار، جلسه هیأت حل اختلاف به ریاست استاندار و اعضای هیئت تشکیل شد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین بیان کرد: در این جلسه بعد از بررسی شرایط و شنیدن نظر طرفین از جمله شورای اسلامی شهر الوند و با استناد به گردش کار و مدارک موجود و مستندات، هیئت حل اختلاف اصرار شورای شهر الوند بر روی گزینه پیشنهادی خود را تأیید نکرد.

وی در پایان یادآور شد: تصمیم هیئت حل اختلاف برای هر دو طرف یعنی مجموعه وزارت کشور و شورای شهر الوند الزامی و لازم الاجرا است و شهرداری الوند باید فرد دیگری را برای سیر مراحل اداری به عنوان شهردار انتخاب و معرفی کند.

کد خبر 5729259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha