۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۲۹

امام‌ جمعه گرگان:

حضور ناوگروه ایرانی در سواحل برزیل نشانه اقتدار ایران است

حضور ناوگروه ایرانی در سواحل برزیل نشانه اقتدار ایران است

گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به پهلوگیری ناوگروه ایرانی در سواحل برزیل، گفت: حضور دریادلان ایرانی در قاره آمریکا، بیانگر بخشی از اقتدار نیروهای مسلح ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: حضور ناوگروه ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل برزیل، بخشی از توان و قدرت نظامی نیروهای مسلح ما را علنی و در معرض دید جهانیان قرار داد.

امام جمعه گرگان افزود: در هفته‌های گذشته شاهد بروز برخی اتفاقات در تعدادی از مدارس بودیم که با تاکیدات رهبر معظم انقلاب، متولیان این حوزه با جدیت در حال بررسی موضوع هستند.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند این حوادث تا طوری جلوه دهند که گویا همه مدارس کشور درگیر چنین مبحثی شده است در حالی که این امر درست نیست و اتفاقات چند مدرسه را نباید به کل کشور تعمیم داد.

نورمفیدی گفت: روشن شدن این موضوع نیازمند زمان است و خانواده‌ها باید هوشیار باشند که تحت تاثیر فضاهای مجازی قرار نگیرند، دشمنان به دنبال رعب و ناامیدی در بین مردم هستند.

امام جمعه گرگان افزود: در سفر هفته گذشته مدیرکل آژانس انرژی اتمی به ایران شاهد فضای مثبتی در ملاقات‌های انجام شده، با مسئولان ایرانی بودیم و انتظار است با سخنان آقای رافائل گروسی اذهان جهانیان نسبت به اتهامات واهی دشمنان نسبت به ایران روشن شود.

کد خبر 5729575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha