۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰

خسروی مطرح کرد؛

سرانه ورزشی در منطقه ۱۸ نیم‌ متر است

سرانه ورزشی در منطقه ۱۸ نیم‌ متر است

شهردار منطقه ۱۸ تهران با بیان اینکه سرانه ورزشی در این منطقه نیم‌ متر است، گفت: به‌ دنبال جبران کمبودهای موجود در حوزه سرانه‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین رویداد امید و افتخار در منطقه ۱۸ شهرداری تهران و با حضور محمدامین توکلی‌زاده معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران و محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.

خسروی در این آئین با بسان اینکه یکی از معضلات در این منطقه پایین بودن سرانه ورزشی است گفت: سرانه ورزشی این منطقه نیم متر است و خیلی پایین‌تر از حد استاندارد است که در حال تلاش هستیم و امروز بیش از ۱۴ هزار متر مربع به این سرانه اضافه خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه سه مورد از محلات فاقد سرای محله است، اظهار کرد: در حال حاضر سرای محله در این محلات ساخته شده و در فاز دوم تجهیز خواهد شد.

وی تصریح کرد: زیرگذر سولیران معضل چند ساله شهرک دانش بود که فاز ساخت و ساز آن تمام شد و در مرحله خط‌کشی است و زیرگذر بهار که ۱۳ سال بود که رها شده بود، امروز تکمیل شد و در فاز دوم افتتاح خواهد شد.

خسروی خاطرنشان کرد: در سال جاری یکی از مناطقی بودیم که بیشترین بودجه را داشت و در سال آتی وعده می‌دهیم که پروژه ناتمامی در این منطقه نداشته باشیم.

شهردار منطقه ۱۸ با بیان اینکه در خصوص پروژه شهید بروجردی بخش عمده کار انجام شد، اظهار کرد: هیچ مشکل اقتصادی در خصوص این پروژه وجود نداشت. در سنوات گذشته بودجه‌های مناطق شمالی قابل مقایسه با مناطق جنوبی نبود اما در حال حاضر این موضوع برعکس شده و فضا برای خدمت‌رسانی به مردم بهتر شده است.

وی در پایان گفت: به‌دنبال جبران کمبودهای موجود در حوزه سرانه‌ها هستیم.

کد خبر 5730205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha