۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۲۹

توکلی‌زاده خبر داد

فراهم شدن زیرساخت‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه الزهرا (س)

فراهم شدن زیرساخت‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه الزهرا (س)

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از فراهم شدن زیرساخت‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه الزهرا (س) خبر داد و گفت: این پروژه جزو پروژه‌هایی است که با حساسیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین توکلی‌زاده، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران در چهل و چهارمین رویداد امید و افتخار با گرامی‌داشت ایام و اعیاد شعبانیه گفت: امروز به ایستگاه چهل و چهارم امید و افتخار در منطقه ۱۸ رسیدیم. روزهای اولی که شنبه‌های امید و افتخار راه افتاد خیلی از عزیزان دلسوزانه می‌گفتند شاید این میزان پروژه برای افتتاح وجود نداشته باشد اما از ۲۲ بهمن ماه هر روز رویداد امید و افتخار در حال برگزاری است.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به مصوبات قرار خدمت در منطقه ۱۸ اظهار کرد: عزم جدی در مدیریت شهری برای خدمت به مردم عزیز شکل گرفته است و در حال حاضر با تمام وجود هر آنچه که در مدیریت شهری وجود دارد و می‌توان به مدد گرفت برای خدمت به مردم پای کار می‌آید.

وی تصریح کرد: ثمره نگاه قرارگاهی در شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف قابل مشاهده است و بیش از ۴۰ جلسه قرارگاهی در حوزه اجتماعی شکل گرفته و شاهد اجرایی شدن مصوبات آن هستیم.

توکلی زاده خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های مشارکت مردمی در حوزه‌های مختلف بسیار گسترده است و یک روحیه مشارکتی، ایثارگری، دگرخواهی و خیر جمعی در شهروندان منطقه ۱۸ دیده می‌شود.

معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: گذرگاه ویژه حضرت فاطمه الزهرا (س) و پدیده‌ای که می‌تواند تغییرات جدی در این منطقه ایجاد کند، بسیاری از زیرساخت‌های آن فراهم شده و این پروژه جز پروژه‌هایی است که با حساسیت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: همه شهروندان در سامانه شهردار من می‌توانند شرکت کنند و با مشارکت مردم پروژه‌ها اولویت‌بندی شوند.

توکلی‌زاده خاطرنشان کرد: انشالله بتوانیم با خدمت جهادی تعادل بین شمال و جنوب شهر را ایجاد کنیم.

کد خبر 5730216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha