۲۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۰۷

معاون امور مجلس رئیس جمهور:

دشمن به‌دنبال ایجاد تردید در توحید و خداشناسی است

دشمن به‌دنبال ایجاد تردید در توحید و خداشناسی است

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن به‌دنبال این است که روی اذهان تأثیرگذاری کند، گفت: دشمن به‌دنبال ایجاد تردید در توحید و خداشناسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در صد و یکمین سالگرد تأسیس شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به نقش مهم و اثرگذار معلمان در زندگی اشخاص گفت: امیدواریم در اجرای سند تحول بنیادین که سندی افتخارآمیز برای کشور است شورای عالی آموزش و پرورش نقش مؤثر خود را ایفا کند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث پاییز و اتفاقات اخیر در مدارس باید توجه بیشتری به حوزه آموزش و پرورش داشته باشیم و دشمن به‌دنبال این است که روی اذهان تأثیرگذاری کند؛ چرا که جنگ نرم به‌معنای تصرف اذهان و افکار است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مسأله‌ای که وجود دارد، بحث خداشناسی و توحید است که دشمن به‌دنبال ایجاد تردید در این موضوع است.

حسینی با بیان اینکه اسلام، دین حیات‌بخش و تحول‌آفرین است، تصریح کرد: دشمن کار خود را می‌کند اما ما باید فرزندان خود را به‌گونه‌ای تربیت کنیم که تحت تأثیر قرار نگیرند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد تردید در دانش‌آموزان است، اظهار کرد: خانواده، مدرسه، رسانه و مسجد باید معروف را به دانش‌آموزان بشناسند.

کد خبر 5731133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha