۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹

امیر صباحی فرد:

نیروی پدافند هوایی در ایجاد امنیت و دفاع از ارزش‌ها پیشگام است

نیروی پدافند هوایی در ایجاد امنیت و دفاع از ارزش‌ها پیشگام است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی سال گذشته در دفاع مخلصانه، ایجاد امنیت پایدار در مرزهای هوایی کشور و همچنین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی پیشگام بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش همزمان با آغاز سال نو و تقارن خجسته این ایام با ماه مبارک رمضان، با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد شهدا، این ایام را به ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده ارجمند و صبور پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن خجسته ایام عید نوروز را که امسال با طلیعه‌ی ماه مبارک رمضان همراه است به همه هم میهنان عزیز بخصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می‌کنم.

سال ۱۴۰۱ به برکت ایمان و تلاش مخلصانه رزمندگان جان بر کف نیروی پدافند هوایی ارتش از جهات متعدد سالی به یاد ماندنی و توأم با موفقیت‌های چشمگیر بود؛ رشادت‌ها و توفیقات به دست آمده در طراحی، تولید و افزایش برد سامانه‌های پدافندی و موشکی، اجرای طرح‌های همیاری، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی همه و همه نوید بخش و راهگشا بود.

این سال را در حالی به پایان می‌رسانیم که نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد، متدین، باذکاوت و پاک سرشت، گوش به فرمان ولی امر و مولای خود در راه دفاع مخلصانه و ایجاد امنیت و آرامش پایدار در سرتاسر مرزهای هوایی کشورمان از ارتفاعات صعب‌العبور و سر به فلک کشیده شمال غرب و غرب کشور و تحمل سرمای طاقت‌فرسا در زمستان این مناطق و نیز دشت‌های تفتیده جنوب و جنوب شرق کشور و همچنین نقاط حساس و راهبردی در شرق و شمال شرق کشور، در راه دفاع از حریم ولایت، ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی همواره پیشگام و پیش قدم بودند.

به یقین تداوم آن، مستلزم تدبیر، برنامه‌ریزی، تلاش و همتی مضاعف از سوی تمامی سازمان‌ها، آحاد و اقشار ملت عزیزمان است که اینجانب امید و اطمینان دارم که به لطف خداوند سبحان و با همت والای غیورمندان پدافند هوایی ارتش در سال پیش رو و سال‌های آینده پیشرفت‌های چشمگیری در تمامی عرصه‌ها خواهیم داشت.

امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوبی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در برابر خدا دل‌ها را جلا داده و توفیق بهره‌گیری از درجات این ماه خجسته در سایه انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می‌کنم.

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد؛ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

نیروی پدافند هوایی ارتش در سال گذشته در راه دفاع مخلصانه و ایجاد امنیت و آرامش پایدار در سرتاسر مرزهای هوایی کشورمان و همچنین در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی پیشگام و پیش قدم بود.

کد خبر 5738034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha