۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲

طی ۱۱ روز اخیر؛

جمعیت هلال احمر اصفهان ۱۶۵ عملیات امداد و نجات انجام داده است

جمعیت هلال احمر اصفهان ۱۶۵ عملیات امداد و نجات انجام داده است

اصفهان- مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان اصفهان گفت: جمعیت هلال احمر اصفهان طی ۱۱ روز اخیر ۱۶۵ عملیات امداد و نجات انجام داده است.

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار عملکرد هلال احمر استان اصفهان از ۲۴ اسفند ماه تا ۶ فروردین اظهار داشت: در بخش معاونت امداد و نجات در این بازه زمانی تعداد ۱۶۵ مورد عملیات انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند ،۱۳۳ نفر نیز نجات یافتند و ۱۱۱ نفر نیز در پایگاه‌های هلال احمر اسکان یافتند و ۹ نفر نیز رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در معاونت جوانان نیز طی ۱۱ روز اخیر ۶ هزار و ۹۱۱ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شدند، ادامه داد: ۲ هزار و ۶۵۴ نفر نیز از خدمات اکیپ سحاب استفاده کردند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۹۵۴ کودک نیز از فضای دوستانه کودک بهره مند شدند، تصریح کرد: ۲۱ هزار و ۳۹۲ نفر نیز به پست‌های ثابت هلال احمر اصفهان مراجعه کردند.

متقی با بیان اینکه در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی نیز یک هزار و ۷۳۸ نفر به مرکز توانبخشی مراجعه کردند، ادامه داد: یک هزار و ۹۰۸ نفر نیز به مراکز توانبخشی هلال احمراستان اصفهان مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی سه هزار و ۶۲۵ بسته معیشتی به افراد نیازمند هدیه شده است.

کد خبر 5740723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha