۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

مدیر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد اردبیل خبر داد؛

لبیک «بچه‌های مسجد» اردبیل به فرمان مقام معظم رهبری

لبیک «بچه‌های مسجد» اردبیل به فرمان مقام معظم رهبری

اردبیل-مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بچه‌های مسجد اردبیل در راستای تحقق شعار «هر کانون یک پایگاه قرآنی» به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر دوشنبه در بازدید از کانون‌های مساجد استان اردبیل اظهار کرد: بچه‌های مسجد اردبیل در راستای تحقق شعار «هر کانون یک پایگاه قرآنی» به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند و تاکنون بیش از ۱۰۰ باب از کانون‌های منتخب مساجد استان برای تشکیل پایگاه قرآنی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی افزود: همزمان با مطرح شدن فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآنی، فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از این طرح استقبال و زمینه اجرای این طرح در مساجد را فراهم کردند و ما تلاش خواهیم کرد شبکه‌ای از فعالیت‌ها و فعالان قرآنی در مساجد استان شکل بگیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی برای آموزش به نوجوانان و جوانان، تدبر در مفاهیم و معانی قرآن کریم و برگزاری محافل و مجالس انس با قرآن کریم از مهمترین محورهای اجرای برنامه‌های پایگاه‌های قرآنی به صورت متناوب روزانه و هفتگی خواهد بود.

آمون با بیان اینکه انسجام بخشی به فعالیت‌های قرآنی و اجرای طرح‌های ابتکاری با محوریت قرآن کریم از جمله اهداف تشکیل این پایگاه‌های قرآنی است، گفت: به زودی اجرای مسابقات مختلف قرآنی نیز برای نوجوانان و جوانان طراحی خواهد شد تا علاوه بر آموزش‌های قرآنی شاهد رقابت‌های قرآنی در محلات و مساجد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: «طرح سمیر» نیز در ماه مبارک رمضان با هدف انسجام بخشی بین کانون‌های مساجد منتخب برای اجرای فعالیت‌های مختلف قرآنی هم اکنون در حال برگزاری است.

کد خبر 5751506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha