۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹

جوانبخت مطرح کرد؛

دستگیری عامل قاچاق ۱۶۲ چمدان‌ در مشهد

دستگیری عامل قاچاق ۱۶۲ چمدان‌ در مشهد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی از کشف ۱۶۲ عدد چمدان مسافرتی قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه حسین جوانبخت، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی از کشف ۱۶۲ عدد چمدان مسافرتی قاچاق در این استان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری محموله چمدان‌های خارجی قاچاق در یکی از مجتمع‌های تجاری سطح شهرستان مشهد طی هماهنگی قضائی، مأموران این پلیس در معیت کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی به موقعیت مورد نظر عزیمت و در بازدید انجام شده تعداد ۱۶۲ عدد چمدان مسافرتی خارجی فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال رأس کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جوانبخت در پایان از کلیه هموطنان عزیز درخواست کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی خارج از چهارچوب قانون مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5751649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      0 0
      با چه سرعتی پشیزی را به عنوان قاچاق کشف کردند و آنوقت رانتها و اختلاسها و دزدی‌های اینچنینی را بیخیال هستند و رو به فزونی هست آن هم به صورت مصوبه و قانونی همچون واردات خودرو که با اندک مبلغی و با عرض نیمایی وارد و در بورس با مبلغ هنگفت در دسترس عموم قرار می‌دهند احسنت بر این مقتدران به آقای رادان با