۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳

با دستور رئیس جمهور؛

توزیع آرد خارج از شبکه قانونی قاچاق محسوب شد

توزیع آرد خارج از شبکه قانونی قاچاق محسوب شد

اردبیل- دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: توزیع آرد خارج از شبکه قانونی با دستور رئیس جمهوری قاچاق محسوب شده و برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مجتهدنیا بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تشدید نظارت بیشتر بر توزیع آرد خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق آرد، دستورالعمل تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق منتظر دستور ریاست محترم جمهوری است و با صدور حکم آرد خارج از شبکه توزیع قانونی قاچاق محسوب خواهد شد.

وی به انتقال شرکت نفت شهرستان مرزی بیله‌سوار به در خروجی گمرک جهت جلوگیری از قاچاق سوخت از استان اشاره کرد و گفت: همچنین برای اولین بار و با هماهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان برای قضات شعبات ویژه رسیدگی به قاچاق ارز در استان کارگاه‌های آموزشی برگزار شد.

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد ماده ۵۰ مکرر یک قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: برای پرونده‌های قاچاق با جرایم بیش از ۲ میلیارد ریال امکان اعتراض و تجدید نظرخواهی فراهم شد.

مجتهدنیا از کسب رتبه‌های برتر کشوری در همایش علمی و پژوهشی اقتصاد پنهان و حوزه فرهنگی توسط کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل خبر داد و افزود: بیش از ۹۰ درصد مصوبات جلسات این کمیسیون اجرایی شده است.

وی ادامه داد: برای اولین بار طبق سازوکار تعریف شده کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز با تعزیرات استان کارشناسان حقوقی ادارات و دستگاه‌های دولتی عضو این کمیسیون پرونده‌های خود را در شعبات تعزیرات پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 5751687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha