۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۰۴

مقام صهیونیست: عملیات نظامی علیه غزه گریزناپذیر است

مقام صهیونیست: عملیات نظامی علیه غزه گریزناپذیر است

یک مسئول سیاسی بلندپایه رژیم صهیونیستی تاکید کرد که عملیات نظامی علیه غزه امری ناگزیر است و هر لحظه ممکن است انجام گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام مسئول که نامش فاش نشده، تاکید کرد که عملیات نظامی علیه غزه به سبب تشویق حماس به اجرای عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه باختری هر لحظه ممکن است انجام گیرد.

این مقام صهیونیست تصریح کرد که ارتش و نیروهای شاباک به محافل سیاسی توصیه کردند با عملیات نظامی علیه غزه موافقت کنند.

وی اظهار داشت که هرچند جهاد اسلامی و برخی گروه‌های دیگر در برخی حوادث و رخدادها دست دارند، اما با توجه به حملات راکتی اخیر، تصمیم کلی بر این است که رژیم صهیونیستی وارد رویارویی مستقیم با حماس شود و اکنون تنها بحث زمان آغاز این عملیات نظامی مطرح است.

گفتنی است طی هفته گذشته در پی شهادت خضر عدنان اسیر فلسطینی در زندان‌‎های رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین در دو نوبت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

این حملات موشکی بار دیگر رعب و وحشت شدیدی در بین شهرک‌نشینان صهیونیست ایجاد کرد و موجب شد آنها ساعت‌ها در پناهگاه‌های زیرزمینی مخفی شوند. در پی این حملات موشکی انتقادات جامعه صهیونیستی از مقامات این رژیم، به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت فلسطین بالا گرفته است.

کد خبر 5774275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha