۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۹

مفتی عمان:

توان نظامی مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی تقویت شده است

توان نظامی مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی تقویت شده است

مفتی عمان، گسترش توان دفاعی نیروهای مقاومت فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخلیج، «احمد بن حمد الخلیلی» مفتی عمان در یک پست توئیتری، خطاب به مقاومت فلسطین به دلیل موفقیت در تقویت توان دفاعی خود در برابر رژیم صهیونیستی تبریک گفت.

وی در ادامه افزود: ما به مقاومت قهرمان فلسطین، به دلیل موفقیت در گسترش توان دفاع خود تبریک می‌گوئیم. این نیروها موفق شدند لرزه بر اندام دشمن اشغالگر بیاندازند.

الخلیلی ادامه داد: مقاومت فلسطین با واکنش در برابر دشمن اشغالگر، آنها را مجبور به عقب نشینی و توقف تجاوزاتشان کرد. از خداوند متعال برای آنها، پیروزی و پیشرفت مسألت داریم.

در حالی که در جدیدترین دور از درگیری‌های نظامی میان نیروهای مقاومت فلسطین و دشمن صهیونیستی، دست برتر با غزه بود، چندی قبل، سایت عبری زبان «کود» اذعان کرده بود که مسأله ای که بیش از هر چیز دیگری در جریان درگیری‌های اخیر، نگران کننده است، این است که تمام گروه‌های فلسطینی در نوار غزه زیر پرچم فرماندهی اتاق مشترک به رهبری حماس متحد شدند.

شبکه عبری زبان کان نیز گزارش داده بود: ما شاهد بارانی از موشک‌هایی بودیم که از نوار غزه شلیک شد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که بُرد موشک‌های گروه‌های فلسطینی که از غزه شلیک شد طولانی‌تر شده است.

در این گزارش آمده است: برای نخستین بار این موشک‌ها به منطقه‌ای اصابت کردند که در ۲۳ کیلومتری آنها قرار داشت.

نفتالی بنت، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: موشک‌هایی که روز سه‌شنبه از نوار غزه به سوی اسرائیل شلیک شد، وضعیت ضعف و سردرگمی را که اسرائیل به خاطر نتانیاهو تجربه کرده، تأیید می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز به وجود نقص واختلال فنی در سامانه گنبد آهنین در جریان تنش نظامی اخیر با گروه‌های مقاومت فلسطین در پی شهادت «خضر عدنان» اسیر فلسطینی دربند زندان‌های رژیم اشغالگر اذعان کرد.

ارتش رژیم اشغالگر با صدور بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: در جریان شلیک موشک سه شنبه گذشته از غزه، نقص فنی در سامانه گنبد آهنین باعث شد تا موشک‌های منفجر شده در داخل شهر «سدیروت» رهگیری نشود.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نیز با انتشار خبری مشابه نوشت که علی‌رغم آماده‌باش و آگاهی پیشین ارتش، اما گنبد آهنین فقط چهار موشک از ۲۲ موشک شلیک شده از غزه را منهدم کرد و این بار دومی است که این سامانه در ره‌گیری و انهدام تعداد زیادی موشک ناموفق عمل می‌کند.

کد خبر 5772139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha