امروز رخ داد؛

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری

شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری

منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تیراندازی صهیونیست‌ها به سمت جوان فلسطینی در الخلیل و شهادت این جوان به ادعای حمله به شهرک نشینان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه اعلام کردند که صهیونیست‌ها به سمت یک فلسطینی که به دنبال عملیات ضد صهیونیستی در شهرکی صهیونیست نشین در جنوب الخلیل در کرانه باختری بود، تیراندازی کردند.

شبکه عبری کان هم گزارش داد که یک فلسطینی قصد حمله به شهرک نشینان در ورودی کنیسه یهودی در داخل شهرک نشین تانا عومریم در جنوب الخلیل را داشت که نظامی اسرائیلی به سوی او تیراندازی کرد.

منابع صهیونیست به شهادت جوان فلسطینی که بر اثر تیراندازی زخمی شده بود، اشاره کردند.

وزارت بهداشت فلسطین هم اعلام کرد: یک جوان فلسطینی صبح امروز جمعه بر اثر شدت جراحت وارده به وی در پی اصابت گلوله شهرک نشین صهیونیست در شهر الخلیل به شهادت رسید. 

این جوان قصد اجرای عملیات حمله با سلاح سرد در داخل معبد یهودی شهرک صهیونیستی تانا عومریم واقع در جنوب الخلیل را داشت که یک شهرک نشین اسرائیلی او را هدف گلوله قرار داد که در پی این جنایت وی به شدت زخمی شد و به شهادت رسید.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که نظامیان رژیم صهیونیستی از بیم نفوذ مبارزان فلسطینی به این شهرک تدابیر امنیتی شدیدی در آن به اجرا گذاشتند.

این در حالی است که منابع صهیونیست از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک تانا عومریم در جنوب الخلیل و هشدار به صهیونیست‌ها برای بستن درها و پنجره‌ها و عدم ترک منازل تا اطلاع ثانوی و نیز منع تردد در داخل این شهرک خبر دادند.

کد خبر 5794540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha