۲۶ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲

استاندار بوشهر:

بانک‌های استان بوشهر به تعهدات خود در حوزه مسکن عمل کنند

بانک‌های استان بوشهر به تعهدات خود در حوزه مسکن عمل کنند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: بانک‌های استان بوشهر به تعهدات خود در حوزه مسکن عمل کنند و در صورتی که شاهد تحقق تعهدات نباشیم برخورد خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح جمعه در نشست شورای مسکن استان بوشهر اظهار داشت: همراهی و همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ساخت مسکن ضروری است.

وی مشارکت بانک‌ها در این زمینه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: طرح بزرگ نهضت مسکن در سطح کشور آغاز شده و نیاز است که بانک‌ها همراهی و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

استاندار بوشهر خواستار پرهیز از سخت‌گیری‌های بانک‌ها در ارائه منابع مورد نیاز شد و تصریح کرد: شبکه بانکی استان بوشهر نیز مطابق با ضوابط و مقررات و بخشنامه‌های موجود منابع خود را در اختیار ساخت مسکن قرار دهد.

وی بوشهر را یکی از استان‌های برتر در زمینه ساخت مسکن معرفی کرد و ادامه داد: در صورتی که مشارکت و همراهی بانک‌ها در این زمینه محقق شود زمینه تسریع در روند ساخت مسکن استان فراهم می‌شود.

محمدی‌زاده بیان کرد: دولت برنامه‌های متنوعی برای خانه‌دار شدن مردم دارد که می‌توان به ارائه تسهیلات به ساخت مسکن در قالب خودمالکی، بافت فرسوده، اجاره ۹۹ ساله به شرط تملیک، جوانی جمعیت و تسهیلات روستایی اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی با حضور مدیران بانک‌های استان تاکید کرد: میزان تعهدات هر بانک برای هر شهرستان استان به شکل مجزا بررسی می‌شود و اگر تعهدات عمل نشده باشد با مدیر آن بانک در استان خداحافظی کرده و مدیرانی متناسب و معتقد به سیاست‌های دولت جایگزین می‌شوند.

کد خبر 5811602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha