۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۰۷

ویس‌کرمی در مخالفت با نیکبخت:

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با علوم نوین کشاورزی آشنایی ندارد

وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با علوم نوین کشاورزی آشنایی ندارد

نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: عدم آشنایی نیکبخت با علوم نوین کشاورزی و نداشتن ایده، بنده را نسبت به توانایی وی به عنوان یک وزیر خلاق، نوآور و تحول آفرین دچار تردید می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با صلاحیت محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: نیکبخت حداقل به مدت یک سال است که معاون وزیر بوده و سال هاست که در وزارت جهاد کشاورزی مشغول خدمت است. نیکبخت دارای مدرک کارشناسی مدیریت، کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی و دانشجوی دکتری است.

وی بیان کرد: آیا می‌توان تحصیلات نیکبخت را برای وزارت کشاورزی متناسب ارزیابی کرد؟ آیا از بین این همه نخبگان دانشگاهی کسی پیدا نشده که دولت از میان آنها وزیر جهاد کشاورزی را انتخاب کند؟

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عدم آشنایی نیکبخت با علوم نوین کشاورزی و نداشتن ایده، بنده را نسبت به توانایی وی به عنوان یک وزیر خلاق، نوآور و تحول آفرین دچار تردید می‌کند.

ویس کرمی تاکید کرد: اگر بنا بر این است که یک نفر صاحب سبک و مکتب و ایده در کشاورزی نباشد و به عنوان وزیر انتخاب شود و معاون تخصصی به او خط دهد، پس این همه تعلل در معرفی وزیر پیشنهادی چه معنایی دارد؟

وی تصریح کرد: برنامه پیشنهادی برای شیلات و تولید ماهی و سایر آبزیان که دارای ارزش افزوده زیادی است در برنامه وی مشاهده نمی‌شود. تجارب نیکبخت در حیطه اقتصاد کشاورزی و اجرای پروژه‌هاست،  اما وزیر جهاد کشاورزی باید بتواند کشتی طوفان زده جهاد کشاورزی را مدیریت و به سرمنزل مقصود برساند.

کد خبر 5815090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha