۳۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

پیش‌بینی وقوع تندباد طی روزهای آینده در استان اردبیل

پیش‌بینی وقوع تندباد طی روزهای آینده در استان اردبیل

اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی احتمال وزش باد با سرعت تند طی روزهای آینده در استان اردبیل دور از انتظار نیست.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی پدیده غالب طی روزهای آینده به ویژه در مناطق مرکزی و نوار شرقی استان وزش باد گاهی با سرعت تند پیش بینی می‌شود.

وی ضمن تاکید بر رعایت موارد توصیه شده در هشدار هواشناسی به ویژه در ارتفاعات، افزود: از فردا تا اواخر هفته آینده شرایط جوی نسبتاً پایدار بوده و آسمان استان غالباً صاف انتظار می‌رود و هوای نسبتاً گرمی در سطح استان به خصوص در مناطق شمالی و شهرستان کوثر خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه طی امروز در بیشتر مناطق استان آسمانی صاف تا نیمه ابری توأم با هوای نسبتاً گرم حاکم است؛ ادامه داد: با گذر موج کوتاهی از شمال غرب کشور در بخش‌هایی از مناطق مرکزی و جنوبی استان به ویژه در نواحی منتهی به کوهستان سبلان در ساعات بعدازظهر تا اوایل شب ضمن رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعدوبرق پراکنده گاهی توأم با تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

کوهی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در گزارش نامه پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 5842376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha