۳ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰

از سوی فرهنگسرای اخلاق صورت گرفت؛

اهدای بسته‌های نذری و بازی‌های کودکانه در خیمه مهربانی

اهدای بسته‌های نذری و بازی‌های کودکانه در خیمه مهربانی

همزمان با هفتمین روز محرم به نیت حضرت علی اصغر (ع) در قالب برنامه «خیمه مهربانی»، بسته‌های غذایی و بازی‌های کودکانه، بین نیازمندان روستای نظام آباد اسلامی واقع در جنوب شرق تهران اهدا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در دهه اول محرم و به نیت حضرت علی اصغر (علیه السلام) و در قالب کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های جهادی خانه فرهنگ شهید اندرزگو، ۶۰ بسته غذایی و بازی‌های کودکانه که به همت خیرین دارالمومنین طهران و منطقه چهارده تأمین شده است بین کودکان محروم و نیازمند روستای نظام آباد اسلامی در جنوب شرق پایتخت توزیع می‌شود.

بر اساس این خبر، بسته‌های اهدایی غذایی و بازی‌ها شامل غذای گرم به همراه میوه و همچنین اسباب بازی کودکانه است که به خانواده‌های محروم تقدیم می‌شود.

خانه فرهنگ شهید اندرزگو در سنوات اخیر، علاوه بر برنامه‌ها و فعالیت‌های متعددی که در قالب کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های جهادی به نیازمندان روستای نظام آباد اسلامی اهدا کرده است، اقلام و وسایل زندگی از جمله سیسمونی نوزاد، بسته‌های معیشتی و حتی تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم برخوردار و طبخ و توزیع غذای گرم با همکاری خیرین را نیز تهیه و بین خانواده‌های بی بضاعت اهدا نموده است.

علاقمندان و خیرین می‌توانند جهت مشارکت در این فعالیت جهادی به خانه فرهنگ شهید اندرزگو در خیابان پیروزی، خیابان پورمند، خیابان شهید اندرزگو مراجعه نمایند.

کد خبر 5846015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha