۴ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹

در قالب طرح «سلام شهید»؛

مزار شهدای وزارت ارشاد غبار روبی شدند

مزار شهدای وزارت ارشاد غبار روبی شدند

دوازدهمین دوره آئین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره چهل و هفت شهید این وزارتخانه امروز چهارشنبه ۴ مرداد در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوازدهمین دوره آئین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره چهل و هفت شهید این وزارتخانه در قالب طرح «سلام شهید» امروز چهارشنبه ۴ مرداد با حضور علی تن مشاور امور ایثارگران، خانواده معظم شهدا، مدیران و جمعی از مسئولان و کارکنان این وزارتخانه در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

علی تن گفت: حضور بر مزار شهدا و غبار روبی و عطرافشانی و گلباران مزار این شهدا از وظایف دفتر امورایثارگران است. امروز ما همه دارایی و داشته‌هایمان را مدیون خون شهدا هستیم. ان شاءالله در روز جزا شهدا شافع ما باشند و بهره معنوی ببریم.

آئین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز شهدای غیرکارمند وزارتخانه با هدف بزرگداشت مقام والای شهدا در قالب طرح «سلام شهید» به صورت هفتگی روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود که مزار شهید جواد کریمی دوزجی در دوازدهمین دوره این آئین، عطرافشانی و گلباران شد.

کد خبر 5846898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha