۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۵

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

حمل و نقل محصولات معدنی استان سمنان ساماندهی می شود

حمل و نقل محصولات معدنی استان سمنان ساماندهی می شود

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از امضای تفاهم نامه با راهداری و حمل و نقل جاده ای با موضوع ساماندهی حمل و نقل محصولات معدنی و تجاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار احمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست اقتصاد مقاومتی استانداری سمنان بیان کرد: تفاهم نامه همکاری بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صمت منعقد شده که موضوع آن ساماندهی حمل و نقل محصولات معدنی و تجاری است.

وی افزود: حمل و نقل محصولات و تولیدات تجاری و معدنی استان در جاده‌های بین شهری ساماندهی و از فرار بار و محموله‌های تجاری و معدنی در تمام شهرستان‌های استان سمنان به موجب این تفاهم نامه جلوگیری خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: طی این تفاهم نامه شرکت‌های تولید و معدنی موظف هستند محموله‌های خود را تحت صحابت بارنامه جا به جا کنند و شرکت‌های حمل و نقل در صورت لزوم در خروجی معادن و مراکز تولید بار فعال در سطح استان مستقر می‌شوند و نسبت به صدور بارنامه از مبدأ اقدام می‌نمایند.

احمدی ابراز داشت: انجام گشت‌های کنترل مبادی ورودی و خروجی استان، جلوگیری از خروج و فرار بار و محموله‌های معدنی در خروجی معادن و برخورد با رانندگان متخلف و صدور بارنامه دولتی از مبدأ بارگیری از تعهدات مطرح شده در این تفاهم نامه می‌باشد که باید طرفین نسبت به اجرایی نمودن این موارد اقدام کنند.

وی افزود: واحدهای تولیدی و معدنی استان موظف به همکاری با دستگاه‌های مربوطه در راستای اجرای این تفاهم نامه هستند و در صورت عدم همکاری شرکت‌های تولید و معادن در حمل و نقل بار تحت صحابت بارنامه، ارائه خدمات به شرکت‌های موصوف از سوی دستگاه‌های مربوطه محدود و ضمانت‌های اجرایی قانونی در این خصوص اعمال می‌شود.

کد خبر 5863003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha