تحلیلگر صهیونیست: کابینه نتانیاهو ما را به عصر حجر بازمی‌گرداند!

تحلیلگر صهیونیست: کابینه نتانیاهو ما را به عصر حجر بازمی‌گرداند!

یک پژوهشگر صهیونیست با اشاره به سیاست‌های کابینه رژیم صهیونیستی، این سیاست‌ها را عامل نابودی رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، ایال روزبسکی، پژوهشگر صهیونیست، مطلبی را در مخالفت با اظهارات یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی منتشر کرد؛ اظهاراتی که طی آن گالانت تهدید کرده بود در صورت هر اقدامی از سوی حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی، این رژیم لبنان را به عصر حجر بازمی‌گرداند!

روزبسکی در مقاله خود در روزنامه عبری زبان معاریو نوشت: جایی که به عصر حجر بازمی‌گردد اسرائیل است. این اتفاق در سایه سیاست‌های کابینه تندرو نتانیاهو به وقوع خواهد پیوست.

وی تصریح کرد که اقدامات کابینه نتانیاهو از زمان تشکیل آن نشان می‌دهد که این کابینه به سوی پرتگاهِ نابودی حرکت می‌کند. روزبسکی دلیل این موضوع را تلاش‌های این کابینه جهت کاهش قدرت دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، سلب اختیارات از دادگاه عالی این رژیم و در نتیجه افزایش قدرت قوه مقننه رژیم صهیونیستی دانست.

این پژوهشگر صهیونیست حملات مداوم از سوی برخی اعضای کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم و افسران ذخیره که از خدمت نظامی سر باز زده‌اند و متهم‌نمودن آنان به خیانت، تلاش برای تحمیل معادلات و دیدگاه‌های نیروهای مسلح به دستگاه سیاسی و اقدامات شبیه به کودتای نظامی را از دیگر عوامل نشان‌دهنده حرکت کابینه رژیم صهیونیستی به سوی نابودی عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: تبدیل پلیس از یک نیروی حرفه‌ای به یک نیروی سیاسی و انتصاب شخص تندرو و گردنکشی چون ایتمار بن گویر به عنوان مسئول پلیس، یکی دیگر از دلایل حرکت این کابینه به سوی پرتگاهِ نابودی است.

روزبسکی در پایان مقاله خود نوشت: آقای نخست‌وزیر (بنیامین نتانیاهو) تو کسی هستی که به دلیل سیاست‌های کابینه‌اش از ابتدای تشکیل آن، ما را به عصر حجر بازمی‌گرداند!

کد خبر 5863319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha