اعتراف به کاهش توانایی ارتش رژیم صهیونیستی در نشست محرمانه کنست

اعتراف به کاهش توانایی ارتش رژیم صهیونیستی در نشست محرمانه کنست

شماری از فرماندهان سرویس‌های امنیتی و نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به کاهش توانایی نظامی و آمادگی جنگی ارتش این رژیم اذعان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهان نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و شماری از افسران ارشد نظامی این رژیم به کاهش توانمندی و آمادگی ارتش این رژیم در سایه امتناع از خدمت شمار زیادی از نیروهای ذخیره در اعتراض به اصلاحات قضایی نتانیاهو، اذعان کردند.

شبکه عبری زبان کان تاکید کرد که این مسئله در جریان جلسه محرمانه اعضای کمیته دوم کمیته امنیت و امور خارجی کنست مطرح شده است.

به گفته این شبکه، مسئولان امنیتی و افسران ارشد صهیونیست نسبت به پیامدهای منفی کودتای قضایی نتانیاهو و افزایش پدیده امتناع از خدمت نیروهای ذخیره بر توانمندی و کارآیی ارتش هشدار داده‌اند.

در همین رابطه، «تامیر هایمن» از مقامات ارشد نظامی صهیونیست و رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی موسوم به آمان، که هم اکنون در کسوت رئیس اندیشکده امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز درباره اعتراض نیروهای ذخیره ارتش به تغییرات قضایی مدنظر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و تعلیق خدمت نظامی، گفت: این اقدام به فرماندهی ارتش آسیب جدی وارد می‌کند، چون وقتی فرماندهان نظامی بر اساس ملاحظات خارجی و سیاسی عمل کنند، در سطح شهروندان عادی قرار می‌گیرند و این اعتماد سربازان به آن‌ها و همچنین عموم مردم را خدشه دار می‌کند.

کد خبر 5863275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha